فرکی: استیماچ رابرکنار کنند،اوضاع بدترمی شود

حسین فرکی  در رابطه با عملکرد 2 نماینده ایران در آسیا در بازیهای دیروز اظهار داشت: به نظرم تیمهای ایرانی در آغاز راه عملکرد خوبی داشتند. خوشحال شدم هم سپاهان و هم ذوب آهن 2 تیم از حوزه خلیج فارس را بردند. این اواخر یکی، 2 تیم از همین حوزه خلیج فارس مثل مگس برای کشور ایران صدا درمی آورند.

وی افزود: با این حال مردم خوشحال می شوند که نمایندگان کشورمان نماینده برخی از کشورها را شکست می دهد. جدا از تبریک، از برد سپاهان جداگانه خوشحالم چون به این تیم تعلق خاطر دارم. من خاطرات خوبی در اصفهان دارم و توانستیم با هم قهرمان لیگ ایران شویم.

سرمربی سابق سپاهان در پاسخ به این سوال که هنوز هم کم لطفی برخی هواداران این تیم را در نظر دارد، تصریح کرد: حساب آنهایی که کم لطفی کردند با بقیه جداست. اصلا و ابدا من حساب آن چند نفر را با بقیه یکی نمی کنم. از آنها می خواهم که اگر منتقدند و ناراضی هستند از واژه های بهتری استفاده کنند. این فوتبال آنقدر ارزش ندارد و باید قدر هم را بدانیم. 

فرکی در واکنش به شایعه برکناری استیماچ گفت: مسلما برکناری استیماچ نه تنها اوضاع را بهتر می کند که بدتر می کند. مگر برکناری من کار را درست کرد؟ گاهی اوقات مشکل از مربی نیست. الان در این شرایط چه کسی بیاید؟ چه کار می خواهد بکند؟ تا بخواهد با تیم آشنا شود، فصل تمام است. 

وی در پایان افزود: من امیدوارم هم امروز تراکتورسازی موفق شود و هم اینکه سپاهان و ذوب آهن در بازیهای بعدی خود نیز نتایج خوب بازی اول را تکرار کنند. مطمئنا اگر این تیمها حمایت شوند، نفعش برای فوتبال کشورمان خواهد بود.