ژنرال: به موقع برای مردم افشاگری می کنم

امیر قلعه نویی در گفت و گو با رادیو جوان در آستانه دیدار تیمش مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: این 2 تیم اصفهانی نبودند و ایرانی بودند. از اینجا با آنها تبریک می گویم. امیدوارم ما نیز امروز بتوانیم بازی قابل قبولی داشته باشیم و دل مردم ایران و آذربایجان را شاد کنیم. 

 وی ادامه داد: ما وضعیت خوبی داریم و خودمان را آماده بازی می کنیم.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داشتیم و اول اینکه نتوانستیم به اردو برویم. همچنین در زمین یادگار بعد از بازی با پدیده، تیمهای دیگر نیز در آن بازی کرده بودند و شرایط خوبی نداشت. این مسائل کمی تیم ما را اذیت می کند. من می گویم به قلعه نویی و عباسی کاری نداشته باشید، باید به خاطر تراکتورسازی و هوادارانش کمک کنید. می گفتند بعد از زمین آزادی، بهترین زمین یادگار امام است اما دیروز هم ما تمرین کردیم، شرایط خوبی نداشت.

قلعه نویی همچنین بیان داشت: برد قبلی ما بسیار روحیه بخش بوده است. تیم الجزیره بسیار خوب است و آقای گل امارات نیز دراین تیم است. اینها با هواپیمای شخصی امدند و بعد از بازی نیز می روند. البته ما هم تراکتورسازی هستیم و هواداران خودمان را داریم. به قول استیماچ ما هم یک تیم ملی کوچک هستیم.

وی در پایان گفت: همیشه هواداران شور و اشتیاقشان برای تراکتورسازی است و تیمشان را تنها نمی گذارند. حالا حساب برخی جداست که تراکتورسازی را برای خودشان می خواهند. به موقع من اینها را به مردم می گویم. اگر واقعا تراکتورسازی را می خواهند، به خاطر منافع خودشان نباشد و به خاطر مردم بخواهند.