بنگر از پرسپولیس می رود؟

پرسپولیسی که برانکو ایوانکوویچ ساخته تیمی است که در اکثر دیدارهایش موقعیت‌های پرتعداد گل ایجاد می کند اما شاید در معدود موقعیت های حریف اسیر می‌شود و گل می خورد. در این میان برخی اعتقاد دارند خط دفاعی این تیم ضعف های زیادی دارد که با تغییراتی هم که برانکو داده بازهم ترمیم نشده است.

آمار نشان می‌دهد که محسن بنگر این روزها در آخرین بازی های خود «به گفته خودش» روزهای خوبی را در پرسپولیس سپری نمی‌کند. او روی بسیاری از گل‌هایی که پرسپولیس دریافت می‌کند مقصر است.

روی گلی که ذوب آهن در دقایق پایانی به پرسپولیس زد، روی پنالتی که به سپاهان داد، روی گل سایپا که نتوانست یار مستقیم خود را بگیرد و روی بسیاری از گل‌های دیگر.

با این وجود برانکو هنوز پای او ایستاده و روی قدرت سرزنی و شاید رهبری به عنوان بزرگتر «با احترام به مهدی طارمی که خودش را بزرگتر تیم معرفی می‌کند» حساب می‌کند. با این وجود اما پرسپولیس و برانکو برای قهرمان شدن موظف به ترمیم قلب دفاع هستند و بعید است که برانکو نسبت به آمار تیم و آمار گل‌های خورده بی‌توجه باشد.

البته ایوانکوویچ از همه به تیم نزدیک‌تر است و خودش بهتر می‌داند که کدام بازیکنش شرایط بهتری دارد اما با این وجود محسن بنگر  باوجود تلاش زیادی که به خرج می‌دهد بارها موجب نا امیدی هواداران پرسپولیس شده و در بسیاری از دیدارها حریف مستقیم خودش را نتوانسته یارگیری کند که این موضوع در واقع او را به عنوان پاشنه آشیل وی کرده است.

مطمئنا در همین روزها که لیگ تعطیل است ایوانکوویچ خواهد کوشید تا از میان اومانیا و نورمحمدی یا حتی گزینه دیگری یک نفر را برای جانشینی بنگر بیازماید باید دید او می‌تواند این اشکال را برطرف کند یا این که این مشکل تا پایان لیگ همراه پرسپولیس خواهد بود؟

اگر ایوانکوویچ نتواند به جایگرین‌های بنگر اعتماد کند قطعا تمرینات خاصی برای بنگر در نظر می‌گیرد چون او این روزها تقریبا همیشه در حال جاماندن از حریف‌های مستقیم خودش است.