برانکو: من هرگز به طارمی اجازه این کارها را نمی دهم

در تمرین روز دوشنبه احساس کردم سوءتفاهمی به وجود آمده و از همین‌رو به بازیکنان گفتم به باشگاه بروند تا مشکل حل شود. خودم هم با مسئولان باشگاه صحبت می‌کنم و امیدوارم همه مشکلات برطرف شود.

هر وقت به مشکلی برمی‌خوریم، به بازیکنانم می‌گویم تحت هر شرایطی باید با آرامش به تمرین بپردازند.

اگر تمرین را تعطیل کردم، یک دلیل بزرگ داشتم. نمی‌خواستم ریسک کنم. بازیکنان با آن حالت ناراحتی اگر تمرین می‌کردند، ممکن بود دچار مصدومیت شوند به همین دلیل گفتیم مشکل‌ خود را حل کنند و با آرامش در تمرینات حاضر شوند.

این صحبت‌ها پیش آمده که بعد از تعطیلی تمرین روز دوشنبه نمی‌خواستم پاسخگو باشم اما من بارها از سمت دیگر ورزشگاه درفشی‌فر بیرون رفتم و در روز دوشنبه هم این اتفاق افتاد.

من هرگز به مهدی طارمی اجازه نمی‌دهم در پرسپولیس بد رفتاری کند و کار او را هم تأیید نمی‌کنم.

خبرنگاران، همکاران ما هستند و باید رفتار مناسبی با اصحاب رسانه داشته باشیم. البته شاید طارمی نیز عصبی بوده و به خاطر برخی مسائل چنین رفتاری داشته است.

باید ملاقاتی با طارمی داشته باشم و سپس در مورد او تصمیم‌گیری می‌کنم.

به علت اینکه احتمال مصدومیت بازیکنان وجود داشت، بازی با پارسه را لغو کردیم.

به طور قطع این موارد و اتفاقاتی که در محل تمرین ما رخ می‌دهد، خوب نیست اما همه تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

برای برگزاری جلسه با یک بانک که حساب من در آن است، به امارات سفر کردم. هیچ مذاکره و صحبتی با هیچ یک از باشگاه‌ها نداشتم و فقط تمرکزم روی پرسپولیس است تا وظیفه‌ام را به طور احسن انجام دهم.

همه ما با دل و قلب خود کار می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که تیم موفق باشد. کار ما بسیار زیاد است و مهمترین آن این است که هم‌اکنون بازی‌ها را ادامه دهیم. بعداً باید در مورد این مسائل و اینکه چه بازیکنانی در تیم می‌مانند، صحبت‌هایی انجام دهیم. سر من و طاهری شلوغ است و فعلاً فرصت این کار را نداریم.

امیدواریم بعد از بازی با صبا به اردوی عمان برویم تا تمرینات خود را در آنجا برگزار کنیم.

هواداران بزرگترین عامل موفقیت ما هستند. آنها بالاترین انرژی را به ما می‌دهند و از این بابت هم از آنها تشکر می‌کنم. به خاطر بازی گذشته از هواداران عذرخواهی می‌کنم. من وقتی نمی‌توانم آنها را شاد کنم، غمگین می‌شوم اما انتظار داریم آنها تا پایان ما را همراهی کنند تا بتوانیم به هدف اصلی‌مان که قهرمانی است، دست پیدا کنیم.