وی افزود: هفته گذشته در زمان تمرینات با مصدومیتی از ناحیه کمر مواجه شدم که آن را جدی نگرفتم و زمانی که در ادامه تمرینات روی آن فشار آوردم، متوجه شدم که آسیب‌دیدگی‌ام جدی است با این حال طی چند روز گذشته فیزیوتراپی را ادامه دادم و شرایطم اکنون بهتر از قبل است.

فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان گفت: به خاطر کسب سهمیه المپیک این دردها را تحمل می‌کنم و حتی اگر تیر هم می‌خوردم باز هم حاضر بودم با تمرینات فشرده سهمیه این وزن را به دست آورم. کسب سهمیه وزن 66 کیلوگرم مهمترین کاری است که باید انجام دهم تا در المپیک نیز در این وزن یک کشتی‌گیر خوب داشته باشیم.

نوروزی ادامه داد: من تابع تصمیمات کادر فنی هستم و هر تصمیمی که محمد بنا و کادر فنی بگیرند از آن تبعیت می‌کنم. کار من کشتی‌گرفتن است و به همین دلیل تنها تمرین می‌کنم و هر تصمیمی که این کادر بگیرد اجرا خواهم کرد. الان در حال آماده شدن هستم تا شب عید، عیدی خوبی به مردم بدهم. اینکه  پس از کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو خودم در المپیک شرکت کنم یا نه باز هم بسته به تصمیم کادر فنی دارد و فعلا کار بزرگی که بر دوش من است، این بوده که سهمیه این وزن را به دست آورم و هدف بعدی من حضور و کسب دوبنده تیم ملی برای این مسابقات است. به هر شکل من تمام تمرینات و تمرکزم را برای حضوری موفق در مسابقات سهمیه المپیک در قزاقستان به کار خواهم بست تا پس از آن ببینیم کادر فنی چه تصمیمی را اتخاذ می‌کند.