هاشم بیگ زاده  درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: هفته گذشته از ناحیه عضله دوقلوی پشت پا دچار مصدومیت شدم و متاسفانه بازی رفت مقابل لخویا را از دست دادم. در این مدت سرگرم انجام فیزیوتراپی و تمرینات ویژه ای بودم که کادر پزشکی برایم در نظر گرفته بود تا هرچه زودتر به شرایط مطلوب دست پیدا کنم.

وی افزود: قرار شده تا پس از عکسبرداری مجدد از عضله ام کادر پزشکی مشخص کند که می توانم تیم را در بازی این هفته همراهی کنم یا نه. البته شخصا دوست دارم با سلامت کامل در خدمت تیم باشم چراکه خاطره خوبی از مصدومیت ندارم. 

مدافع ذوب آهن در این باره که چرا در آستانه تورنمنت های بین المللی و حساس چنین مصدومیت هایی به سراغش می آید گفت: هرچه خدا بخواهد همان است. من راضی ام به رضای خدا و حتما صلاحی در کار خدا وجود دارد. وظیفه من تمرین کردن و تلاش برای کسب موفقیت خودم و تیمم است که در این راستا کوتاهی نمی کنم. از آن به بعدش هرچه خدا بخواهد همان میشود.

بیگ زاده اضافه کرد: خوشبختانه در بازی رفت مقابل لخویا نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم.برد در خانه این حریف قطری روحیه تیمی مان را بالا برده و خبردارم که بچه های تیم مصمم هستند تا در بازی برگشت هم نتیجه بازی رفت را تکرار کنند. البته قطعا این تیم قطری برای جبران باخت هفته گذشته به اصفهان می آید و از این رو باید با هوشیاری کامل به مصاف این تیم برویم اما حتم دارم که بچه های تیم مان می توانند بار دیگر لخویا را شکست دهند.