ماجرای تمرین نکردن پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی، سوژه اصلی این تیم در هفته اخیر بود. موضوعی که همچنان حل نشده و خیلی‌ها علاقه‌مندند بدانند کدام بازیکن باعث و بانی تعطیلی تمرین بوده. طی روزهای اخیر نام بسیاری از بازیکنان شنیده شده.

رامین رضاییان محسن مسلمان آغازگر حاشیه بزرگ در میان پرسپولیس را بشناسید

از امید عالیشاه گرفته تا مهدی طارمی و خیلی‌های دیگر. این بازیکنان اما نقشی در تمرین نکردن نداشتند و آمده بودند تا بعد از چند روز تعطیلی پا به توپ شوند و خود را آماده بازی با تراکتورسازی کنند.

 

سرمنشا این تمرین نکردن اما یک مدافع بود. بازیکنی که ابتدای فصل و با قراردادی نزدیک به یک میلیارد پیراهن پرسپولیس را پوشید تا برای این تیم بازی کند.

 

این مدافع در نخستین تمرین پرسپولیس از بازیکنان خواست تا لباس‌های خود را عوض نکنند و در زمین حاضر نشوند. او این جو را به راه انداخت و بازیکنان دیگر، (به استثنای محسن بنگر و رضا نورمحمدی) را با خود همسو کرد تا تمرین پرسپولیس برگزار نشود.

 

کدهایی وجود دارد که نشان می‌دهد این بازیکن که از قضا این فصل خودی نشان داده و در ترکیب اصلی پرسپولیس جا افتاده اصلا آماده تمرین نبوده.

 

تصاویر اعتصاب بازیکنان او را با لباس شخصی نشان می‌دهد. لباس شخصی او به این دلیل تعجب برانگیز است که این مدافع را همیشه و در هر شرایطی با البسه ورزشی در تمرین می‌دیدیم. انگار آمده بود تا زود برود!

 

کد دیگری که نشان می‌دهد او جوی به راه انداخته و سایر بازیکنان را تحریک کرده، نرفتن او به جلسه با طاهری در باشگاه است. بازیکنان پرسپولیس، از جوانترین بازیکن گرفته تا باتجربه‌ترین آنها در این جلسه شرکت کردند اما این مدافع که خود سردسته اعتصاب بود در گفتگو با طاهری غیبت داشت که این موضوع باعث ناراحتی سایر بازیکنان شد. جالب اینکه او به بهانه بردن پدرش به دندانپزشکی در این جلسه غیبت داشت!

 

بازیکنان پرسپولیس پس از پایان جلسه با طاهری پچ پچ کنان درباره این بازیکن صحبت کردند و ابراز گلایه از او یکی از نکات مشترک در حرف‌های آنها بود. بازیکنی که دلیل اصلی تمرین نکردن بود اما به باشگاه نرفت و پنهان شد تا بازیکنان دیگر جور او را بکشند و برای چند روز سوژه اصلی رسانه‌ها شوند.

 

اما جالب اینجاست که این بازیکن از آن روز به بعد با برخورد سرد سایرین مواجه شده. بی اعتمادی به او یکی از دلایلی است که بازیکنان کمتر کنارش می‌روند و با او هم صحبت می‌شوند.

 

اینکه سر دسته بازیکنان و کسی که آنها را برای تعطیلی تمرین تحریک کرده، از حضور در جلسه با مدیرعامل پرسپولیس طفره رفته نکته‌ای است که برای بازیکنان، از کوچک گرفته تا بزرگ قابل هضم نیست.

 

آنها رفتارهای این بازیکن را برنمی‌تابند و به همین دلیل منتظر فرصتی هستند تا ماجرای اعتصاب را ریز تا ریز رسانه‌ای کنند.

 

جالب اینجاست که بدانیم این بازیکن همانی است که چند وقت قبل گفته بود حاضر است بخشی از مبلغ قراردادش را بدهد تا تماشاگران رایگان به ورزشگاه بیایند و بازی‌های پرسپولیس را از نزدیک ببینند اما حالا پرداختی حدودا 100 میلیونی از نظرش ناچیز بوده و آغازگر یک حاشیه بزرگ شده است.