نکونام: امیدوارم فوتبالیست های ما ما بیشتر به قطر بیایند

در آستانه مصاف حساس السد با العربی روزنامه الرایه به سراغ جواد نکونام ستاره ایرانی العربی رفت و با این بازیکن باتجربه مصاحبه ای انجام داد. نکونام که در چند بازی اخیر تیمش یکی از تاثیرگذارترین مهره ها قلمداد شده در خصوص مصاف با السد گفت:« بدون شک دیدار مقابل السد بسیار سخت و حساس است البته برای ما تمام بازی‌ها مهم است. دیداری سخت و نفسگیر اما هیجان انگیز که ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بعد از شکست آخر برابر الریان به روزهای خوش خود برگردیم».

 

کاپیتان سابق تیم ملی در ادامه افزود:« تمام بازیکنان السد ستاره هستند و بازیکنان بسیار توانا و خوبی در ترکیب تیم دارند. نمی‌توانم درباره بازیکنی خاص صحبت کنم زیرا تمام بازیکنان خوب هستند. البته ما در این دیدار توجهی به نام بازیکنان نمی‌کنیم و السد علاوه بر اینکه در این فصل نتایج خوبی نگرفته است از تیم‌های قدرتمند است مخصوصا اینکه بازی آخر خود را پیروز شده و روحیه بازیکنانش خوب است».

 

ستاره ایرانی در ادامه صحبت هایش اظهار نظر جالبی انجام داد و تصریح کرد:« در حال حاضر ایرانی های زیادی در لیگ قطر بازی می‌کنند از جمله مجتبی جباری و منتظری در الاهلی ، پورعلی گنجی در السد و ... که تمام سعی خود را می‌کنند تا تیم شان را پیروز کنند. من خوشحالم می‌شوم که بازیکنان ایرانی به همراه تیم شان به پیروزی برسند و امیدوارم در آینده بازیکنان بیشتری به لیگ قطر بیایند».

 

نکونام در پایان حاضر به صحبت راجع به اختلافات پیش آمده میان ایران و عربستان نشد و گفت:« نمی‌خواهم درباره مشکلات سیاسی صحبت کنم و به امور سیاست وارد شوم. امیدوارم این بحران بزودی به پایان رسید. ما همه به عنوان بازیکنان باشگاهها و تیم‌های ملی باید تمام تلاش خود را کنیم تا تیم‌های مان بهترین نتایج را بگیرند».