رحمان رضایی درباره شرایط تیمش بعد از پیروزی مقابل الجزیره امارات عنوان کرد: از روزی که در تراکتورسازی کارمان را آغاز کردیم انتظار چنین روزهایی را می کشیدیم. تیم ما شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و دو بازی گذشته که همراه با پیروزی بود به خوبی این مساله را نشان می دهد. شما دیدید ما مقابل الجزیره که تیم قدرتمند السد را حذف کرده بود چقدر خوب ظاهر شدیم و حتی می توانستیم 4،5 گل دیگر نیز به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: الان که 3، 4 روز از آن مسابقه گذشته باید از هیجان این پیروزی خارج شویم و بدانیم الجزیره برای جبران چهار گل خورده در زمین خودش به میدان می آید. نباید مغرور شویم و فقط دنبال این باشیم که کار خودمان را انجام داده و به موفقیت برسیم. تاکید می کنم تیمی که چهارشنبه شب پیش رو مقابل تراکتورسازی قرار می گیرد هیچ نشانی از آن تیمی که در تبریز از ما خورد ندارد.

مربی تراکتورسازی درباره زمان سفر تیمش به امارات که منجر به بی خوابی در یکشنبه شب می شود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما چهارشنبه شب باید به مصاف الجزیره برویم و اختلاف ساعت نیز وجود ندارد مشکل زیادی نخواهیم داشت. چراکه دوشنبه برای استراحت کردن داریم و می توانیم سه شنبه و چهارشنبه تمرینات را دنبال کرده و به چیزی که می خواهیم برسیم. البته ریکاوری بازیکنان در این شرایط کار بسیار دشواری است که باید هر طور شده آن را انجام دهیم.

رضایی درباره شانس تیمش برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: همه می دانند که گروه ما در آسیا گروه سختی است و خیلی ها نام آن را «مرگ» گذاشته اند. با این وجود همه چیز به خودمان بستگی دارد. اگر ما بتوانیم چیزی که دنبالش هستیم را به دست آوریم قطعا راه صعود برایمان هموار می شود. شک ندارم در صورتی که مثل همین بازی گذشته مقابل الجزیره سایر دیدارهایمان را دنبال کنیم صعودمان از گروه حتمی خواهد بود. هرچند که بازی های تراکتورسازی قبل از پایان سال 94 بسیار سنگین خواهد بود و نمی شود چیزی را پیش بینی کرد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به حواشی اخیر درباره اتفاقات جام جهانی 2006 آلمان گفت: واقعیت این است مسائل حاشیه ای در تیم 2006 بسیار زیاد بود و آن آرامشی که ما به عنوان یک بازیکن نیاز داشتیم وجود نداشت.دیدم یحیی گل محمدی در مصاحبه ای به اختلاف سازمان تربیت بدنی با فدراسیون فوتبال اشاره کرده بود. او درست می گوید اما این فقط بخشی از حواشی بود. شرایط طوری شده بود که ما بازیکنان می دانستیم هر نتیجه ای در جام جهانی به دست آید برانکو تیم ملی ایران را ترک می کند و همین مساله سبب شده بود بعضی بازیکنان از او به اندازه ای که باید تابع و فرمانبردار نباشند. به هر حال وقتی که مشخص شود یک مربی بعد از سه بازی تیم را ترک می کند و بازیکنان باقی می مانند این اتفاق طبیعی است. 

وی ادامه داد: حرف درباره جام جهانی 2006 زیاد است. همه بازیکنان می توانند خیلی ناگفته ها را بر زبان بیاورند چون حاشیه های زیادی وجود داشت اما به نظر من بهتر است آن اتفاقات را فراموش کنیم و دیگر حرفی دراین مورد زده نشود. 10 سال از آن روزها گذشته و چنین حرف هایی دردی از فوتبال ایران دوا نمی کند. 

رضایی درباره اینکه علی دایی اعلام کرده گروهی از بازیکنان جلسات مخفیانه علیه خودش برگزار می کردند افزود: من چنین چیزی ندیدم و ترجیح می دهم حرفی هم نزنم.