سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص این‌که تیمش در نیم‌فصل دوم متحول شده و توانسته دو تیم مدعی استقلال و ذوب‌آهن را متوقف کند، اظهار داشت: با توجه به این‌که 30، 40 روز تعطیل بودیم، تلاش کردیم از نیروی جوان و بومی استفاده کنیم تا دغدغه‌های دور رفت را نداشته باشیم.

وی ادامه داد: از روز اول می‌گفتم که فوتبال خوزستان باید تیمی کاملا بومی در لیگ برتر داشته باشد. همیشه به مربیان تیم‌های خوزستانی نقد وارد می‌کردم که چرا از بازیکنان بومی استفاده نمی‌کنند؟ با توجه به این‌که افکار عمومی از من انتظار داشت، تیم را کاملا بومی کردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: عالم و آدم از کار من تعجب کرد. می‌گفتند آیا «سیاوش» عقل سالمی دارد که از بازیکنان جوان و بومی در لیگ برتر استفاده می‌کند؟! اما من به پتانسیل بازیکنان خوزستان ایمان داشتم.

وی افزود: اگر همین بازیکنان هم دیگر نیایند، دو هفته فرصت می‌خواهم تا تیمی جدید بسازم. در تلاش هستیم بازی‌های آبرومندانه‌ای را به نمایش بگذاریم. اعتقاد دارم که با کمک خدا، اگر دو، سه پیروزی کسب کنیم می‌توانیم حتی در لیگ برتر بمانیم.

بختیاری‌زاده با اشاره به درگذشت محمد نجفی، ماساژور 19 ساله تیم استقلال اهواز گفت: وی بچه‌ای محجوب و خوش‌اخلاق بود که که در تصادف رانندگی جان خود را از دست داد.از همه مردم خوزستان تشکر می‌کنم که در مراسم تشییع او شرکت کردند.