وظیفه من پیگیری اختلاف با عربستان نیست

سعید آذری در رابطه با برنامه های این باشگاه برای استقبال از کاروان لخویای قطر اظهار داشت: اعضای تیم قطری امشب با هواپیمای اختصاصی خود از دوحه راهی اصفهان می شوند و از باشگاه ما نیز کمیته فرهنگی برای استقبال از این تیم برنامه های خاصی  را در نظر گرفته است. البته من به فرودگاه نمی روم چون مدیرعامل آنها هنگامی که ما به قطر رفته بودیم، به استقبال کاروان ذوب آهن نیامد.

وی افزود: البته این را بگویم که لخویا میزبانی بسیار خوبی از ذوب آهن در بازی هفته گذشته داشت و جا دارد از آنها تشکر کنم. سعی می کنیم دقیقا همانطور که به ما احترام گذاشتند و از ما میزبانی کردند، از آنها پذیرایی کنیم. نگرانی وجود ندارد چون شهر اصفهان و باشگاه ذوب آهن کاملا آماده پذیرایی از حریف قطری است و امیدوارم آنها زمان بازگشت از همه چیز راضی باشند.

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به وضعیت زمین فولادشهر تصریح کرد: با توجه به سرمای چند روز گذشته اصفهان بخشی از چمن زمین فولاد شهر زرد شده بود که قرار شد امروز اقدامات لازم برای آماده سازی کامل این زمین انجام شود. مطمئن باشید همانطور که هفته قبلی سپاهان و تراکتورسازی توانستند از حریفان خود خیلی خوب پذیرایی کنند، ما نیز میزبانی خوبی خواهیم داشت.

آذری درباره نتیجه مسابقه خاطرنشان کرد: من عادت ندارم نتیجه بازی را پیش بینی کنم و هیچ وقت هم این کار را نکردم اما به بازیکنان ذوب آهن و تدابیری که یحیی گل محمدی می اندیشد، ایمان دارم. البته این را بگویم که نسبت به بازی نخست که توانستیم لخویا را در خانه اش شکست دهیم، کار بسیار سخت تری داریم چون هر 2 تیم از یکدیگر شناخت پیدا کردند و تیم قطری نیز برای پیروزی به ایران می آید تا امیدهای صعود خود را از دست ندهد. امیدوارم هواداران نیز در این بازی به کمک ما بیایند و بتوانیم پیروزی بازی رفت را تکرار کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که نتایج خوب بازیهای نخست نمایندگان ایران ادامه دار خواهد بود، افزود: ما باید پیروزی های هفته اول را فراموش کنیم چون آن یک بازی گذشت. اگر بخواهیم در باد آن پیروزی بخوابیم، ضربه می خوریم. مطمئنم بازیکنان ما با تمام توان خود در این مسابقه حاضر می شوند اما نمی توانم قولی برای پیروزی بدهم. البته برای دو تیم دیگر هم آرزوی موفقیت می کنم تا در بازی های خارج از خانه پیروز شوند. بازی های هفته نخست به خاطره ها پیوست. دیگر نباید به آنها فکر کنیم. 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره اینکه به مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا یعنی 25 اسفند برای حل مشکل ایران و عربستان نزدیک شده ایم اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده بیان داشت: من به این مسائل خیلی فکر نمی کنم. چون اصلا وظیفه من نیست. پیگیری این موضوع وظیفه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش است. چون جزو سیاست های کلان ورزش محسوب می شود. تمام تمرکز من روی تیم ذوب آهن است و نحوه شرکت در مسابقات بین المللی مسئولین ورزش کشور باید برای ما تعریف کنند. ما هم به عنوان بازوی اجرایی کشور موظف هستیم تا سیاست هایی که به ما ابلاغ می شود را اجرا کنیم. من به اختلافات به وجود آمده فکر نمی کنم و اصلا برای من مهم نیست.