نمی دانستم جوانترین خارجی لیگ ایرانم

آگوستو سزار درباره پیروزی تیمش مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: آن بازی مربوط به چند روز قبل بود و همه مان از پیروزی خوشحال شدیم. با این وجود دیگر نباید به آن مسابقه فکر کنیم. بازی های مهمی باقی مانده که باید تمرکز کنیم و به هدف نهایی مان برسیم. اکنون به دنبال تکرار برتری مقابل الجزیره در دیدار روز چهارشنبه هستیم.

وی ادامه داد: تیم الجزیره در روز چهارشنبه قطعا طور دیگری مقابل تیم ما بازی خواهد کرد. همین مساله کارمان را دشوار خواهد کرد. با این وجود تیم ما نسبت به نیم فصل اول خیلی تفاوت کرده است و باید بتوانیم در امارات هم خوب بازی کنیم و نتیجه مطلوبی به دست آوریم. خوشبختانه شرایطمان خیلی خوب است و می توانیم بهترین بازی مان را انجام دهیم. هدف ما صعود از این گروه است و برای رسیدن به این مهم باید تلاش کنیم.

هافبک برزیلی تراکتورسازی درباره اینکه با حضور امیر قلعه نویی در پست اصلی اش به میدان نمی رود، تاکید کرد: من به نظر سرمربی تیم احترام می گذارم. پست اصلی من هافبک دفاعی است اما قلعه نویی به من خصوصیات تهاجمی تری اضافه کرده است. مشکلی با این موضوع ندارم و هدفم این است که برای تیم مثمرثمر باشم.

سزار در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود بازی در پست هجومی کم گل می زند، بیان داشت: تاکنون برای تراکتورسازی دو گل زده ام. دوست دارم گل بزنم اما مهم تر از هرچیز این است که تراکتورسازی پیروز باشد.

وی درباره اینکه جوان ترین بازیکن خارجی شاغل در ایران است، خاطرنشان کرد: من از این مساله اطلاع نداشتم. از این بابت خوشحالم. با شنیدن این موضوع انگیزه ام زیاد شد. 

هافبک برزیلی تراکتورسازی با اشاره به روابطش با سایر خارجی های این تیم اظهار کرد: من با همه بازیکنان رابطه خوبی دارم. بازیکنان ایرانی به من کمک زیادی کرده اند تا در ایران احساس بدی پیدا نکنم و با بازیکنان خارجی مثل کاردوسو، رامسی و نانگ هم رابطه مطلوبی دارم. به تازگی رامسی هم تولد فرزندش را جشن گرفته که به او تبریک می گویم. برای او بسیار خوشحالم.

سزار در پایان افزود: از حضور در فوتبال ایران و شهر تبریز احساس خوبی دارم. خوشبختانه تیم مان هم روز به روز بهتر می شود و نتایج بهتری می گیرد. دوست دارم چند سال در ایران به فوتبالم ادامه دهم چون شرایط در این جا واقعا مناسب است. تیم ما هواداران خیلی خوبی دارد و در مدت حضورم در ایران همیشه از من حمایت کرده اند. ممنون آنها هستم.