پشت پرده استقلالی شدن عادل

 هر چند دیر اما سرانجام استقلالی ها از آخرین فرصت نقل و انتقالاتی این فصل شان هم استفاده کردند و با جذب یک بازیکن دو رگه آلمانی-مراکشی، پرونده نقل و انتقالات فصل 94، 95 خود را بعد از هفته بیست و یکم بستند.

 

این که چه شد که از بین همه گزینه هایی که در استقلال تردد کردند قرعه به نام عادل شیحی، بازیکنی که در دو فصل گذشته تعداد بازی های زیادی هم نداشته افتاد، سوالی است که شاید پاسخ آن جالب توجه باشد.

 

شیحی در واقع توسط ایجنتی وارد ایران شد که پیش از آن و در ابتدای فصل، ایگور استیماچ را به استقلالی ها معرفی کرده بود و چون معامله استیماچ و استقلال جوش نخورد، در میانه فصل این مربی کروات را به سپاهان فرستادند.

 

البته رابطه خوب (بخوانید خیلی خیلی خوب و حسنه) این اینجنت معروف با یکی از مشاوران ذی نفوذ باشگاه استقلال قطعا در نهایی شدن کار شیحی نمی توانست بی تاثیر باشد. به خصوص که این آقای مشاور از نفوذ کلام خوبی هم روی مدیریت استقلال و هم روی شخص پرویز مظلومی برخوردار می باشد.

 

البته با توجه به این که همین فرد، عامل اصلی حضور ایوان پروپجیچ در ابتدای فصل در استقلال شدند و استقلال از خرید این بازیکن منفعت زیادی نبرد و این مهاجم بلند قامت عمدتا از روی نیمکت کار را دنبال می کند، امید می رود که این تجربه در خصوص شیحی نیز تکرار نشود و لااقل بازیکن دورگه و جدید استقلال مثل پروپجیچ به یک نیمکت نشین محض تبدیل نشود تا این شائبه پیش نیاید که غرض از جذب این بازیکن، تنها استفاده از آخرین فرصت نقل و  انتقالاتی بوده است.

 

به هر حال استقلالی ها امیدوارند که شیحی در استقلال یک مهره کار آمد باشد و بیشتر از نیمکت ذخیره ها، در زمین به کار استقلال آید.