طاهری:درباره حرف های  مظلومی حرفی ندارم

علی اکبر طاهری بعد از جلسه اش در سازمان لیگ اظهار داشت: در حال بررسی فروش بلیت با قیمت کاهش یافته هستیم. ما بیانیه این موضوع را نوشتیم. در حال انشا و ادیت مساله هستیم تا اینکه ببینیم کسانی که عضو هستند یا نیستند چگونه بلیت مسابقه را تهیه کنند. 

وی درباره تمدید قرارداد برانکو و تهیه لیست جدید وی گفت: ما برنامه بلندمدت برای آینده داریم. طبیعی است که در فوتبال حرفه ای یک مربی  برای فصل بعد و فصل های بعد برنامه ریزی داشته باشد و نقاط ضعف و قوت تیم برطرف شود.

طاهری ادامه داد: ما دنبال زیرساخت هایی هستیم. به دنبال این هستیم که تیم های پایه را به شرایط خوبی برسانیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بدهی های باشگاه و طلب هایی که مربیان سابق این تیم دارند گفت: متاسفانه احکام مربوط به بدهی های باشگاه در حال آمدن است. فردا در این باره صحبت خواهد شد. باید هواداران به کمک باشگاه بیایند و امیدوارم این آماده سازی انجام شود تا پرداخت جرایم و بدهی ها صورت گیرد. 

طاهری اذعان داشت: اولین و آخرین امیدمان بعد از خدا به هواداران است. امیدوارم آنها به کمک باشگاه بیایند تا ما تامین وجه کنیم و بتوانیم بدهی ها را پرداخت کنیم. 

سرپرست پرسپولیس درباره صحبت های پرویز مظلومی که با جریمه همراه شد گفت: درباره صحبت هیچ عزیزی صحبت نمی کنم. 

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: همان طور که در آئین نامه مشخص شده است 10 درصد جایگاه هواداران میهمان را به حریف اختصاص داده ایم.

طاهری درباره اعتصاب هفته گذشته بازیکنان گفت: خواهشا چنین مساله ای را مطرح نکنید. مقداری بحث مالی دیر شده بود و نتوانستم آن روز در جلسه حضور پیدا کنم. ولی اتفاقی نیفتاده و الحمدلله بازیکنان دارند تمرین می کنند و شرایط به نحو احسن پیش می رود. 

وی درباره صحبت های مربوط به هدایتی و عابدینی و اختلاف نظراتی که با برخی از مسئولین دارد گفت: من با هیچ کسی مشکلی ندارم. ممکن است اختلاف نظری وجود داشته باشد اما نظرات در جلسات مورد بررسی قرار گرفته می شود تا بهترین نتیجه گرفته شود. ما با هیچ عزیزی مشکلی نداریم و امیدوارم با تعاملات شرایط بهتر شود.