اگر مظلومی صالح را قبول نداشت با او همکاری نمی‌کرد

منصور پورحیدری در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و اینکه آیا او از وضعیت فنی آبی پوشان راضی است یا خیر، گفت: به هر حال بازی‌ها در دور برگشت کمی سخت‌تر است ولی من از روند تیم راضی هستم. مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم تیم در بازی آینده به خاطر مصدومیت‌ها دچار مشکل نشود.

وی در خصوص اینکه آیا امیدی به این تیم برای قهرمانی هست یا خیر، گفت: چرا نباشد؟ از ابتدای فصل همه بازیکنان تلاش کردند و حالا تیم در جایگاه خوبی قرار گرفته است. مربیان هم در این وسط خیلی زحمت کشیدند و اگر هم افتی در تیم وجود داشته باشد طبیعی است.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که ظاهرا روز گذشته برای آشتی دادن مظلومی و صالح آنها را رو در روی هم نشانده بود، گفت: جلسه آنجوری که می‌گویند نبود. ما رفتیم و نشستیم و مباحث فنی انجام دادیم. البته آقای عبداللهی هم در جلسه حضور داشتند و یکسری مسائل و مشکلات عنوان شد اما این مشکلات شخصی نبود بلکه پیرامون تیم بود البته جزئی که کادر فنی هم باید آن را با هم در میان می‌گذاشت. اتفاقا صالح و مظلومی ارتباط خوبی با هم دارند و اگر مظلومی مجید صالح را قبول نداشت که با هم همکاری نمی‌کردند. این مسئله چندان مهم و خاص نبود و مطمئنا در آینده مشکلی به وجود نخواهد آمد و همین نشست باعث می‌شود که در اینده به سود استقلال باشد.

وی در خصوص اینکه بازی استقلال و راه آهن را با وجود مصدومان متعدد چگونه پیش‌بینی می‌کند، گفت: ای کاش همه تیم کامل بود ولی می‌بینم که دکتر نوروزی هم تلاش می‌کند ولی این قطع و وصل شدن بازی‌ها به ما ضربه می‌زند. تیم کمی ناقص است ولی امیدوارم در این تعطیلاتی که پیش روی استقلال وجود دارد هم مصدوم‌ها برسند و هم نقاط ضعف تیم کم شود.

پورحیدری در پایان در خصوص آخرین شرایط جسمانی خود گفت: خدا را شکر شرایطم خیلی خوب است و ریه‌ام پاک شده و مرتب به بیمارستان می‌روم و تحت مداوای آنها هستم. از طریق شما هم از مسئولان بیمارستان ایران مهر که در این مدت خیلی تلاش کردند تشکر می‌کنم.