توپالیدیس: راه آهن را در لیگ نگه می داریم

یوهانیس توپالیدیس سرمربی راه آهن یزدان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت:خیلی خوشحالم که در ایران هستم. من بیشتر از 20 روز است در ایران حضور دارم و ایران را کشوری زیبا می بینم. این یک بخش از قضایا است و بخش دیگر مربوط به بازی با استقلال است. استقلال تیم در جه یکی است و بازی سختی داریم.

وی تاکید کرد: ما به نام ها توجه نمی کنیم و 9 فینال در آینده در پیش داریم. دستیاران من و مربیان تیم مرتب در حال تمرین هستند و همه بازیکنانم تفکر خوبی دارند و در این دو هفته تیم شرایط خوبی دارد و فکر می کنم در لیگ بمانیم.

به گزارش فارس وی تاکید کرد: من سه بازی قبل از اینکه سرمربی شوم را دیده بودم. راه آهن تیم جوان و با کیفیتی است و مطمئن هستم می توانم تیم را در لیگ برتر نگه دارم.

وی در خصوص اینکه آیا راه آهن می تواند تک رقمی شود گفت: مهم این است که در لیگ بمانیم و فراموش نکنید که تیم ا در حال حاضر در رده پانزدهم قرار دارد.

سرمربی راه آهن یزدان در خصوص اینکه آیا حضورش در این تیم ریسک نبود گفت:فوتبال به این شکل نیست که همیشه تیم های خوب را بگیریم. زمانی که در یونان بودم با اتوره هاگل تیم را قهرمان اروپا کردیم در حالی که جایگاه این تیم در اروپا شصت و ششم بود.

خبرنگاری گفت چون شما با ره‌هاگل قهرمان اروپا شدید همه تصور می کنند تیم شما فردا دفاعی بازی کند که توپالیدیس پاسخ داد:در 14 بازی گذشته راه آهن فقط 2 گل به ثمر رسانده که یکی از آنها توسط بازیکن حریف بود. باید به خط دفاعی تیم خود توجه کنیم ولی تیم ما به شدت به امتیاز احتیاج دارد و باید گل بزنیم.اگر گل بزنیم مشکل تیم ما حل می شود. ما هم تفکر تدافعی و هم تدافعی را در این دو هفته در تمریناتمان پیاده کردیم.