اولتیماتوم برانکو بعد از قهر روز گذشته

برانکو ایوانکوویچ که با سال ها مربیگری به اهمیت 9 دیدار باقی مانده و امتیازات آن کاملا واقف است، تمرینات برنامه ریزی شده ای برای شاگردانش در این روزها در نظر گرفته تا آنها از نظر روحی و بدنی کاملا در شرایط بازی ها قرار گیرند.

 

 

در این میان او که با تعطیلی 48 ساعته تمرینات پرسپولیس در هفته گذشته و در ادامه صرف ناهار تیمی، قصد داشت شاگردانش را از نظر روحی به شرایط ایده آلی برساند، روز گذشته با اتفاق عجیبی روبرو شد و برخی بازیکنان این تیم با حالتی بی انگیزه در تمرین حاضر شدند که موجب ناراحتی و عصبانیت مرد کروات نیمکت سرخ ها فراهم شد.

 

 

برانکو که از بی انگیزگی شاگردانش و عدم رعایت دستورات تاکتیکی اش عصبانی شده بود در دقایق پایانی تمرین به حالت قهر به رختکن رفت و البته امروز حسابی از خجالت شاگردانش درآمد.

 

 

سرمربی کروات پرسپولیس امروز و در آغاز تمرین تیمش شاگردانش را به صف کرد و 20 دقیقه برای آنها به صحبت پرداخت. شرایط تیم در دیدارهای آینده، نحوه تمرینات و میزان رضایت برانکو از بخشی از صحبت های برانکو با بازیکنان این تیم بود که در ادامه او بازیکنانی که انتظاراتش را برآورده نکرده بودند را مورد خطاب قرار داد و از آنها خواست با جدیت بیشتری به تمرین بپردازند تا در بازی های باقی مانده مشکلی به وجود نیاید.

او که به دلیل اتفاقاتی که دیروز در تمرین رخ داده بود کاملاً عصبانی بود برای بازیکنانش صحبت‌های مهمی انجام داد و به آنها گفت که تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید با انگیزه تلاش کند. برانکو این صحبت‌ها را در حالی انجام می‌داد که حتی به چند بازیکن به صورت جدی اولتیماتوم داد که بدون انگیزه تمرین نکنند.