کرمی:چون هوادار نداریم حق‌مان نادیده گرفته می‌شود

فرشاد کرمی که پس از شکست راه‌آهن مقابل استقلال به جای توپالیدیس در نشست خبری حاضر شده بود، اظهار داشت: ما بازی خوبی ارائه کردیم. همه دیدند که راه‌آهن در این بازی چقدر خوب بازی کرد و به نظرم کسب یک امتیاز حداقل حق ما بود. ما مقابل تیم خوب و صدرنشین استقلال بازی کردیم. درحالی که خودمان در رده پانزدهم جدول هستیم، اما با این حال می‌توانستیم یک امتیاز از این بازی بگیریم.

وی افزود: نه من، نه توپالیتیس و نه هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی قصد صحبت درباره مسائل داوری را نداریم، اما داور در این بازی دو پنالتی ما را ندید که صددرصد پنالتی بود. درست نیست که ما بیاییم اینجا درباره مسائل داوری صحبت کنیم، اما چون هوادار نداریم حق‌مان هم نادیده گرفته می‌شود و داور مسابقه صحنه‌های 50-50 را هم به سود استقلال سوت می‌زد.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در پاسخ به این پرسش که چرا شکست را گردن داور مسابقه می‌اندازد در حالی که راه‌آهن در 12 هفته گذشته تنها دو گل زده که یکی از گل‌ها نیز توسط بازیکن حریف به ثمر رسیده است، گفت: من درباره این بازی صحبت می‌کنم و کاری به گذشته ندارم، هرچند ما در گذشته هم موقعیت‌های خوبی داشتیم. حرف من این است که در بازی با استقلال توپ بسیار واضح به دست بازیکن استقلال خورد، اما داور مسابقه پنالتی را ندید. با این حال من هم معتقدم که اول باید خودمان را درست کنیم.

کرمی درباره علت تعویض محمد عباس‌زاده و اینکه چرا راه‌آهن یک مهاجم را در صورتی که از استقلال عقب بود تعویض کرد، گفت: ما مهاجم‌مان را بیرون کشیدیم و بازیکنی را اضافه کردیم که بتواند از کناره‌ها و از سرعت خود استفاده کند. همان‌طور که دیدید با ارسال‌هایی که داشتیم و با نفوذهای محمدی در این امر موفق بودیم و موقعیت‌های زیادی هم فراهم کردیم. عباس‌زاده هم در این بازی خوب کار کرد و من قبل از بازی با او صحبت کردم، اما تعویض وی به دلیل احتیاج ما برای حمله از کناره‌ها بود و به نظرم حتی اگر عباس‌زاده هم در زمین می‌ماند ما نمی‌توانستیم گلی به ثمر برسانیم.