محسن فروزان درباره شکست تیمش مقابل استقلال و عصبانیتی که پس از گل آبی پوشان داشت اظهار داشت: بازی خوبی بود عصبانیتم به خاطر این بود چهار بازی دروازه ام را بسته نگه داشتم ولی توپی که نمی دانم گل بود یا نه داور اشتباه  کرد و من گل  خوردم. هم ناراحتم و هم خوشحالم. خوشحال برای این که استقلال برد و رفت برای قهرمانی. همانطور که قبلا گفته بودم برای استقلال در مسابقات آینده آرزوی موفقیت دارم.

 

او درباره مشکلات خود با رحمتی گفت: با رحمتی مشکلی ندارم، هر اتفاقی بود گذشته و الان دست دادیم و حل شد.

 

فروزان درباره مشکلات مالی راه آهن و اینکه آیا این تیم در لیگ برتر می ماند یا نه بیان داشت: مشکلات مالی همه تیم ها دارند و فقط ما نیستیم. این مشکلات باید برطرف بشود چون دارد به تیم ما ضربه می زند. تمام تلاش مان را می کنیم در لیگ بمانیم. بچه ها از جان و دل مایه می گذارند بقیه آن با خداست.  

 

او درباره علاقه اش به استقلال و برخورد خوبش با هواداران گفت: وظیفه ام را انجام دادم. از بچگی استقلالی بود و عاشق استقلال الان هم همه فکر و ذکرم و قلبم پیش استقلال است. یک سال طرفداران بی منت من را تشویق کردند و نمی توانم زحمات آنها را فراموش کنم. آرزوی قهرمانی برای استقلال می کنم، تا من هم کنارشان قهرمانی را جشن بگیرم.

 

فروزان درباره اینکه آیا از پرسپولیس پیشنهاد داشت یا نه اظهار داشت: پرسپولیس به من پیشنهاد داد ولی به خاطر عرقی که به استقلال داشتم قبول نکرد و نخواهم کرد.