نیما نکیسا درباره گمانه زنی های کارشناسان در ارتباط با استفاده برانکو ایوانکوویچ از سوشا مکانی یا الکساندر لوبانف در بازی فردا اظهار داشت: «احتمال زیاد می دهم که فردا برانکو از لوبانف استفاده کند. به هر حال زمانی که برای لوبانف صرف شده و کاری که در رابطه با او در این مدت صورت گرفته ایجاب می کند تا کادر فنی پرسپولیس از حضور این دروازه بان استفاده کند.»

 

وی افزود: «به هر حال هر اتفاق جدیدی ترکش هایی را در خود دارد که ممکن است بعضا چندان خوشایند هم نباشد. اما اگر من به جای سرمربی پرسپولیس بودم حتما از لوبانف استفاده می کردم. چراکه سوشا چهار بازی گذشته پرسپولیس را از دست داده و البته من نمی دانم شرایط تمرینی اش در این مدت به چه صورت بوده است اما با تمام این اوصاف فکر می کنم لوبانف گزینه بهتری برای بازی مقابل تراکتور است.»

 

دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه اضافه کرد: «من منکر توانایی های سوشا مکانی نیستم و حتی خودم جزو کسانی بودم که از برانکو خواستم تا در حقش پدری کند و نگذارد به سرنوشت فوتبالیست های بزرگ کشورمان که بر اثر یک اتفاق فوتبال شان نابود شد دچار شود.»

 

نکیسا درباره دیدار فردای پرسپولیس مقابل حریف تبریزی اش گفت: «تراکتورسازی با دو بردی که در آسیا به دست آورده از نظر روحی شرایط خیلی خوبی دارد. هر چند که این تیم در لیگ نوسان داشته اما قلعه نویی مربی بزرگی است و به نظرم اگر پرسپولیس آرامش لازم را داشته باشد و تماشاگران تا پایان بازی صبوری به خرج بدهند حتم دارم که در نهایت پرسپولیس برنده میدان باشد.»

 

وی در این باره که تیم های قلعه نویی مقابل پرسپولیس بسته بازی می کنند تا نبازند خاطرنشان کرد: «پرسپولیس به این قابلیت رسیده که از لایه های دفاعی حریف عبور کند. پرسپولیس هم ابزار این کار را دارد و هم توان تاکتیکی اش را. تراکتور نقاط ضعف خودش را دارد که حتما کادر فنی پرسپولیس آن را آنالیز کرده و با شناخت لازم به مصاف این تیم می رود.»

 

نکیسا در این باره که شاید فردا برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آزادی برود گفت: «احتمال دارد این کار را انجام دهم تا بعد از 10، 15 سال بار دیگر به ورزشگاه آزادی بروم. ای کاش کانون هواداران پرسپولیس یا مدیریت آن ترتیبی می دادند تا در بازی های این تیم پیشکسوتان به ورزشگاه می رفتند و در رختکن با بازیکنان دیدار می کردند. اینها همه باعث بالا رفتن انگیزه بین بازیکنان می شود ولی ظاهرا کسی به این مسائل توجهی ندارد.»