نگرانی بابت بازی با پرسپولیس در آزادی نداریم

مهدی شریفی با اشاره به پیروزی‌های اخیر تراکتورسازی مقابل سپاهان در لیگ برتر و الجزیره امارات در دو دیدار رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس گفت: ما حالا بازی‌های آسیایی را فراموش کرده‌ایم و دیگر به برد مقابل الجزیره فکر نمی‌کنیم، بلکه تمرکزمان روی بازی با پرسپولیس است.

وی در خصوص وضعیت فعلی پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در تیمش ستاره‌هایی دارد، اما ما هم در تیم‌مان بازیکنان خوبی حضور دارند که همه جزو بهترین‌های ایران هستند. تیم ما نسبت به قبل خیلی هماهنگ‌تر شده و البته نباید فراموش کنیم که پرسپولیس هم نسبت به گذشته تیمی متحول شده است. همان‌طور هم که می‌دانید، بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سخت است، اما این بار از این بابت نگرانی نداریم. ما نگران بازی در ورزشگاه آزادی نیستیم، چون بازیکنان باتجربه‌ای داریم که در سطح ملی هم بازی کرده‌اند و تجربه لازم را دارند.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، خاطرنشان کرد: ما تلاش خود را خواهیم کرد تا حداقل بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم. البته بازی‌های زیادی تا پایان لیگ مانده و رقابت هم سنگین است و به نظرم در بازی‌های باقیمانده همه چیز دست خودمان است.

شریفی افزود: فاصله ما با صدر جدول هم آنقدر زیاد نشده و اگر بتوانیم بازی‌های پیش رو را ببریم، می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. سال گذشته هم که من در سپاهان بودم، شرایط به همین شکل بود و شش بازی مانده به پایان لیگ پنجم بودیم، اما در نهایت قهرمان شدیم. به همین دلیل می‌گویم همه چیز به خودمان بستگی دارد.

وی در خصوص بازگشت تأثیرگذارش پس از جدایی از سپاهان و گلزنی برای سرخپوشان تبریزی و اینکه آیا به بازگشت به تیم ملی امید دارد یا نه، تأکید کرد: حُسنی که یک مهاجم دارد، گلزنی است. من هم اگر بتوانم دوباره خوب گلزنی کنم، مطمئنم می‌توانم دوباره به تیم ملی برگردم. امیدوارم خدا هم کمک کند.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: گلزنی‌های من در تراکتورسازی شروع نشده، بلکه من در بازی‌های قبلی و در سپاهان هم تلاش می‌کردم، اما با بدشانسی توپ‌های ما گل نمی‌شد. کی‌روش هم از من شناخت لازم را دارد و چند اردو به تیم ملی رفته‌ام که مطمئناً اگر دوباره بدرخشم و سرمربی تیم ملی صلاح بداند، دوباره دعوت خواهم شد. خوشبختانه مهاجمان خیلی خوبی در فوتبال ایران هستند که رسیدن به تیم ملی در بین این همه مهاجم خوب کار سختی است. با این حال امیدوارم هرکسی حقش باشد به تیم ملی دعوت شود. اگر حق من هم باشد، به تیم ملی دعوت خواهم شد.