مجید جلالی در خصوص شکست سایپا مقابل فولاد خوزستان گفت: در این 35 سال که مربیگری می‌کنم برد و باخت‌های زیادی را دیده‌ام اما بعضی از باخت‌ها برایم ناراحت‌کننده و تلخ است. امسال پنج باخت یک بر صفر داشیم و واقعا برای این پنج باخت ناراحت و متأسف هستم. مقابل پدیده، فولاد خوزستان، نفت تهران و دو بازی رفت و برگشت با استقلال خوزستان، بازی بسیار باکیفیتی انجام دادیم و تیم برتر میدان بودیم، اما در نهایت شکست خوردیم.

وی ادامه داد: در این بازی‌ها هر لحظه انتظار داشتیم که برنده شویم، ولی در آخرین لحظات گل خوردیم. مقابل فولاد هم این اتفاق افتاد و باورم نمی‌شد که سایپا با این کیفیت بازنده شود. یکسری اشتباهات از جانب خودمان بود و اشتباهاتی هم از سوی داور شاهد بودیم. به هر حال باید بگویم که چنین باخت‌هایی برایم تلخ و آزاردهنده است.

جلالی درباره اینکه آیا شانس قهرمانی یا گرفتن سهمیه برای سایپا کم نشده است، اظهار داشت: وقتی به جدول نگاه می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که ممکن است در سه هفته یک تحول کلی ایجاد شود. هنوز تیم‌های بالای جدول که رقیبان ما هستند با یکدیگر بازی نکرده‌اند و ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. هنوز حق نداریم ناامید شویم و دنبال بهترین جایگاه هستیم.

سرمربی سایپا درمورد مصدومیت آندرانیک تیموریان خاطرنشان کرد: مصدومیت او خوشبختانه جدی نیست و آندو تا دو هفته دیگر احتمالاً  آماده بازی خواهد شد.