لقمه گنده تر از دهان روس ها برای سردار آزمون

مهاجم جوان تیم ملی که در دو سال گذشته پیشرفت محسوسی داشته، با دو پیشنهاد روبه‌رو است که جدی‌ترین آن، از استوک‌سیتی است. این باشگاه انگلیسی در نیم‌فصل خواهان جذب سردار بود اما باشگاه روبین اجازه جدایی این بازیکن را نداد. او در حال حاضر به صورت قرضی در تیم روستوف توپ می‌زند ولی در پایان فصل دوباره بازیکن روبین‌کازان خواهد بود.

تازه‌ترین خبر درباره سردار انتقالش به باشگاه اورتون است که فرهاد مشیری، تاجر ایرانی5/49 درصد سهام آن را خریده است. رسانه‌های انگلیسی هم در چند روز گذشته، از این انتقال نوشتند‌؛ خبری که منبعش البته رسانه‌های ایرانی بودند. دیروز اما یکی از سایت‌های انگلیسی با تایید این موضوع از تصمیم باشگاه اورتون برای پرداخت رقمی نزدیک به 5/4 میلیون پوند برای جذب سردار خبرداد. باشگاه روسی از همین حالا به سردار بابت جدایی چراغ سبز نشان داده و کارهای انتقال او را هم قربان بردی اف دنبال می‌کند.

سرمربی تیم روستوف به نوعی مدیر برنامه‌های آزمون به حساب می‌‌آید و در انتقالش به روسیه، نقش مهمی داشت. روبین همان‌طور که برای جدایی علیرضا حقیقی دروازه‌بان ایرانی مشکل‌ساز شد، حالا هم قصد ندارد به سادگی از خیر سردار بگذرد.

آزمون در ابتدای امسال هم با سر و صدای زیادی به صورت قرضی به روستوف ملحق شد و طبیعتاً برای جدایی قطعی، باید مانع‌های بزرگ‌تری را از پیش رو بردارد. طبق خبرهای رسیده از روسیه، باشگاه روبین برای رضایتنامه سردار رقمی نزدیک به 7 میلیون دلار درخواست کرده که باعث تعجب این بازیکن شده است. ابتدای سال هم وقتی حقیقی قصد داشت از روبین جدا شود این باشگاه 3 میلیون یورو از او طلب کرد.

باشگاه روبین برای رضایتنامه سردار رقمی نزدیک به 7 میلیون دلار درخواست کرده که باعث تعجب این بازیکن شده است. این درخواست مالی روس‌ها دقیقاً در تناقض با چراغ سبزشان برای صدور رضایتنامه این بازیکن است. سردار بازیکن جوان و آینده‌داری نشان داده اما مبلغ رضایتنامه او، بی‌شک باشگاه‌های معروف را به عقب می‌راند. باشگاه استوک حاضر است تا 5/1 میلیون دلار برای جدایی او بپردازد. هر چند از انگلیس خبر رسیده باشگاه اورتون 5/4 میلیون پوند برای خرید سردار می‌پردازد ولی باید دید آیا پای معامله هم این اخبار سایت‌های انگلیسی درست از آب درمی‌‌آید یا نه؟