تمدید قرارداد طارمی تا جام جهانی‌ 2018

این روزها اوضاع پرسپولیس بر وفق مراد است. بازی‌های تماشاگرپسند، بردهای شیرین و رسیدن به جایگاه سوم جدول رده‌بندی، پر شدن سکوهای ورزشگاه آزادی و... همه و همه باعث شده تا بعد از مدت‌ها طرفداران این تیم نفسی به راحتی کشیده و با امیدواری به هفته‌های پایانی لیگ برتر بنگرند تا بلکه تیم‌شان با ادامه این روند بتواند بعد از مدت‌های طولانی یک جام تقدیم آنها کند.

 

اما همه این موارد را که کنار بگذاریم مدیریت باشگاه پرسپولیس در حال برنامه‌ریزی برای بستن یک تیم قدرتمند برای فصول آینده هم است که استارت این کار هم با ارائه پیشنهادی جدید به برانکو برای تمدید قرارداد زده شد اما پروفسور کروات تنها گزینه باشگاه برای تمدید قرارداد نبود چون آنها به دنبال حفظ ستاره‌های خود نیز هستند که از جمله این ستاره‌ها مهاجم ملی‌پوش و آقای گل این فصل لیگ برتر است.

مهدی طارمی بدون شک یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را تجربه می‌کند چون هم در تیم ملی هم در پرسپولیس مهره‌ای ثابت شد تا با گل‌ها و بازی‌های چشم‌نواز خود به مردی محبوب روی سکوها بدل شود. مهاجم بوشهری با همین نمایش‌های خوب خود با انواع و اقسام پیشنهادات خارجی از حاشیه خلیج فارس گرفته تا چند باشگاه اروپایی مواجه و هر روز اخبار جدایی احتمالی او موجی از نگرانی را نزد هواداران رقم زد به همین خاطر باشگاه نام او را در صدر نفراتی قرار داد که باید قراردادشان تمدید شود به همین خاطر مذاکرات اولیه برای این اتفاق بزرگ که می‌تواند بمب روحیه برای تیم برانکو باشد از چند روز پیش خورد و پیشنهادات اولیه میان باشگاه و مدیربرنامه‌های طارمی رد و بدل شد.

 

مهدی طارمی که در حال حاضر بهترین گلزن لیگ برتر محسوب می‌شود و بعید است این عنوان را به بازیکن دیگری تعارف کند با توجه به اینکه تازه 24 سال سن دارد خود نیز تمایلی به حضور زودهنگام در فوتبال اروپا ندارد و ترجیح می‌دهد این اتفاق بعد از جام جهانی‌ 2018 برایش رقم بخورد. نکته‌ای که مدیربرنامه‌های این بازیکن هم تلویحاً آن را تأیید می‌کند. وی در همین خصوص  گفت: «حقیقت این است که هنوز به جمع‌بندی نهایی در این خصوص نرسیده‌ایم گرچه تمدید قرارداد با پرسپولیس در حال حاضر محتمل‌ترین تصمیم خواهد بود چون طارمی هم در پرسپولیس جا افتاده هم اینکه جایگاه ثابتی در تیم ملی پیدا کرده و خودش اعتقاد دارد اگر همین روند را ادامه دهد و تا دو سال دیگر هم با پرسپولیس، هم با تیم ملی روزهای خوبش را تکرار کند بعد از جام جهانی‌ روسیه می‌تواند آفرهای بهتری هم از باشگاه‌های بزرگ‌تر اروپایی بگیرد به همین خاطر بعید نیست تا آن روز در لیگ برتر بماند».

 

شاید همین چراغ سبز از سوی طارمی باعث شد تا مدیران پرسپولیس بلافاصله دست به کار شده و پروسه تمدید قرارداد مهاجم کلیدی خود را در دستور کار قرار دهند. البته تنها نگرانی در این راه پیشنهادات وسوسه‌کننده تیم‌های عربی است که باید منتظر ماند و دید آقای گل پرسپولیسی‌ها قید میلیاردها تومان پول را خواهد زد تا در جمع سرخپوشان باقی بماند یا نه؟ نکته‌ای که پرسپولیسی‌ها با امیدواری به آن می‌نگرند و دنبال منفجر کردن بمب خود در طی یکی، دو هفته آتی هستند تا خیال‌شان از بابت حفظ مهدی طارمی آسوده شود.