پرسپولیس من ازپرسپولیس برانکو بهتربود

درباره آخرین وضعیت مس کرمان در لیگ دسته یک و شانس این تیم برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: خیلی به این تیم امیدوارم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. هنوز شانزده بازی تا پایان مسابقات باقی مانده است و هر بازی حکم فینال را برای ما دارد و باید یکی یکی از پس آنها بر بیاییم و تمرکز خود را از دست ندهیم. به صعود این تیم به لیگ برتر خیلی خوش بین هستم.

سرمربی سابق تیم فوتبال امید درباره حذف این تیم از مسابقات انتخابی المپیک 2016 خاطرنشان کرد: به نظر من تیم ایران بازیکنان فوق العاده خوبی داشت. زمان من حمایت اصلا صورت نگرفت و خیلی تنها بودم. اما الان تیم شرایط به مراتب بهتری داشت اما تجربه کم خاکپور در تورنمنت های بزرگ باعث شد تیم به المپیک نرود. همان طور که دیدید بازیکنان ایران از ژاپنی ها خیلی بهتر بودند اما یکسری اشتباهات تاکتیکی مانع از پیروزی ایران شد. متاسفم که تیم دوست داشتنی شما نتوانست به المپیک راه پیدا کند. 

وی درباره تقابل  پرسپولیس و سپاهان در این هفته از مسابقات لیگ برتر که به نوعی جدال برانکو و استیماچ هم خواهد بود اذعان داشت: هر دو مربی را به خوبی می شناسم. هر دو نفر مربیان خوبی هستند. برانکو تجربه بیشتری دارد و قبلا سرمربی تیم ملی ایران بوده است. از آن طرف استیماچ بازیکن بسیار بزرگی بوده و هدایت تیم ملی کرواسی را بر عهده داشته است. فکر می کنم شاهد بازی قشنگ و پرگلی باشیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره پیش بینی اش از ادامه کار استیماچ در سپاهان گفت: استیماچ حدود دو ماه است که به سپاهان آمده است. هرچه زمان بگذرد او خودش را بیشتر پیدا می کند و با فوتبال ایران منطبق می شود. از طرفی بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و او می تواند سپاهان را مثل همیشه جزو مدعیان قهرمانی قرار دهد. 

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس زمان او بهتر بود یا پرسپولیس زمان برانکو بیان داشت: زمان من پرسپولیس بازیکنان بزرگی چون علی دایی، کریم باقری، حامد کاویان پور و... داشت. اما پرسپولیس برانکو جوانان بیشتری دارد که بسیار باانگیزه و پرتلاش هستند. به نظرم پرسپولیس من بهتر بود. اما این هیچ چیزی از ارزش های تیم برانکو کم نمی کند. آنها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

بگوویچ در پایان گفت: باز هم می گویم بازی این هفته پرسپولیس و سپاهان بسیار نزدیک است ولی من شانس پرسپولیس را بیشتر می دانم. فکر می کنم آنها در حضور تماشاگران شان با فاصله یک گل به برتری برسند.