رامین رضائیان درست مثل تمام بازی های قبلی پرسپولیس یکی از چهره های پرکار تیمش بود چون سه چهره متفاوت از خود در طول 90 دقیقه نشان داد تا ثابت کند مرد همه کاره سرخپوشان در این بازی کسی نبود جزء خودش.

 

رامین ابتدا نقش گلزن تیمش را ایفا کرد و روی تیزهوشی و بازیخوانی خوبی که دارد از یک لحظه غفلت مدافع چپ تراکتور در پوشش و یارگیری پاس خوب احمدزاده را با ضربه ای دقیق به تور دروازه تبریزی ها چسباند تا محبوب ترین چهره تیمش لقب بگیرد.

 

چهره دوم رضائیان اما چندان به مذاق طرفداران پرسپولیس خوش نیامد چون این مدافع ملی پوش در حالی که می توانست پشت محوطه جریمه ضربه ایستگاهی به حریف ندهد با یک خطای بی مورد روی آگوستو سزار برزیلی نه تنها زمینه گل تساوی تبریزی ها را فراهم کرد بلکه خود با دریافت یک کارت زرد بی جهت از بازی بعدی تیمش مقابل صبا هم محروم شد تا مشکلات برانکو به اوج خود برسد.

 

اما چهره سوم رامین رضائیان که به نوعی پرسپولیس را از یک شکست تلخ خانگی نجات داد در دقیقه90 بروز کرد جایی که این بازیکن با حضور به موقع خود در چارچوب دروازه در لحظه ای که سوشا مکانی هم روی ضد حمله تراکتورسازان تسلیم شده بود این مدافع در لحظه آخر ضربه ایوب کلانتری را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد تا کلیدی ترین صحنه بازی رقم بخورد.

 

 

با این نمایش می توان گفت از رامین رضائیان در تمام دقایقی که برای پرسپولیس بازی می کند می توان انتظار داشت تا در هر دقیقه یک چهره از خود به نمایش بگذارد گرچه در جمع بندی کلی می توان گفت او از برانکو در جدال با تراکتور نمره قبولی گرفت به خصوص در دقیقه90 بازی.