بنگر کیست که فکر کرده از من بهتر است؟

سینا عشوری درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم برنده از زمین خارج شویم. با این وجود تیم پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشت و در مقاطعی ما را اذیت کرد. فکر می کنم بازی جذابی انجام شد.

وی درباره درگیری اش با محسن بنگر عنوان کرد: واقعا نمی دانم درباره او چه بگویم. حرکتی که بنگر انجام داد خیلی غیرورزشی بود. واقعا بی معرفتی بود. اگر پای بچه مردم می شکست و 6 ماه تا یکسال خانه نشین می شد، چه حرفی برای گفتن داشت؟ من وقتی روی پای ایرانپوریان رفت، سمت او رفتم و فقط گفتم چرا اینطور بازی می کنی؟ او به من فحاشی کرد و گفت دوست دارم پایش را بزنم، به تو چه ربطی دارد!

هافبک تراکتورسازی ادامه داد: آقای بنگر! راه محبوب شدن این نیست. من واقعا نمی دانم حق وردی داور مسابقه چرا بنگر را از زمین بازی اخراج نکرد. دیگر خطا از این واضح تر؟ او فقط برای پای محمد ایرانپوریان رفت.

عشوری درباره اینکه بنگر گفته «برای تراکتورسازی متاسفم که گنده اش سینا عشوری است» تاکید کرد: بنگر فقط از نظر سن و سال از من بزرگتر است وگرنه تمام افتخارات فوتبالی که به دست آورده را من هم کسب کرده ام. در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم، دو بار قهرمان حذفی شدم، سه دوره نایب قهرمان لیگ بودم. در تیم ملی در همه سطوح بازی کردم و هیچ سابقه ای کم ندارم. بزرگی به این رفتارها و صحبت ها نیست.

وی افزود: محمد ایرانپوریان دیشب واقعا ترسیده بود، خداراشکر می کنم که به خیر گذشت. من دیشب به محمد گفتم نذری بدهد چون خطر از بیخ گوشش گذشت. با تمام پررویی می گوید زدم که زدم! اگر بنا به زدن است همه بلد هستند بزنند. 

عشوری در ادامه گفت: متاسفانه از طرز صحبت کردن او می شود همه چیز را فهمید. بنگر بزرگتر است و من بی احترامی انجام نمی دهم ولی واقعا کارش خوب نبود.

وی درباره پرتاب نارنجک از سوی هواداران پرسپولیس به داخل زمین تصریح کرد: این صحنه هم ترسناک بود. نیمکت نشینان ما شوکه شده بودند. فقط امیدوارم کمیته انضباطی با خاطیان مسابقه برخورد کرد و هواداران پرسپولیس محروم شوند.

عشوری در پایان افزود: اتفاقات این مسابقه تمام شد و دیگر نباید به آن فکر کنیم. باید تمرکز خود را روی آینده بگذاریم و تلاش کنیم که به نتایج خوب برسیم و خودمان را در لیگ بالا بکشیم.