تساوی پرسپولیس برابر تراکتورسازی باعث نگرانی هواداران شده بود و آنها در تمرین امروز درباره کمرنگ شدن شانس قهرمانی تیم شان با ادامه روند تساوی ها صحبت می کردند.

 

* تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس پیش از آنکه اجازه حضور در سکوهای ورزشگاه درفشی‌فر را پیدا کنند با یکدیگر در خصوص بازی دیروز این تیم صحبت می‌کردند. هواداران معتقد بودند پرسپولیس با این شیوه نتیجه گیری نمی‌تواند قهرمان لیگ شود.

 

* تعدادی از بازیکنان پیش از شروع تمرین در زمین چمن شوت به دروازه کوچک را تمرین می‌کردند.

 

* بازیکنان از ساعت 11 و 5 دقیقه به زمین چمن آمده و آماده تمرین شدند.

 

* برانکو حدود 10 دقیقه برای بازیکنان در خصوص بازی دیروز مقابل تراکتورسازی و اینکه هرچه دیروز گذشت را فراموش کنند صحبت کرد.

 

* پس از صحبت‌های برانکو بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند دسته اول بازیکنانی بودند که دیروز مقابل تراکتورسازی به میدان رفتند و دسته دوم هم بازیکنانی بودند که روز گذشته فرصت بازی کردن پیدا نکرده یا اینکه دقایق کمی به زمین رفتند.

 

* فرشاد احمدزاده که روز گذشته در بازی با تراکتورسازی مصدوم شده بود دقایقی دور زمین راه رفت و سپس برای تکمیل مراحل درمانی به رختکن رفت.

 

* کمال کامیابی‌نیا که به دلیل مصدومیت دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی را از دست داده بود  امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد و حتی پا به توپ هم شد.

 

* کریم باقری مربی پرسپولیس همراه با بازیکنان تمرین کرد. باقری در تمرین یک شوت محکم و فوق‌العاده زد که این توپ او تبدیل به گل شد به طوری که مورد تشویق بازیکنان قرار گرفت.

 

* بازیکنانی که روز گذشته مقابل تراکتورسازی بازی کرده بودند پس از دویدن دور زمین در گوشه‌ای زیر نظر مارکو به تمرینات بدنسازی پرداختند.

 

* گروه دیگر از بازیکنان پس از دویدن و گرم کردن در یک چهارم زمین فوتبال پر فشار انجام دادند که این بخش کامیابی نیا هم پا به توپ شد.

 

* مربی دروازه‌بانان پرسپولیس امروز تمرینات اختصاصی را برای سوشا مکانی و لوبانف در نظر گرفت.