سپاهان سقوط می کند؟

قاسم زاغی‌نژاد  در خصوص دیدار سپاهان مقابل صبای قم که این تیم برتری 2 بر صفر را با تساوی 2- 2 عوض کرد، اظهار داشت: این هم جزو اتفاقات فوتبال است. ما از همان شروع بازی سعی کردیم با یک بازی منطقی پیش برویم و به نتیجه هم خیلی اهمیت می‌دادیم. ما دو گل زدیم، اما در ادامه در زدن ضربات آخر دقت نکردیم.

وی افزود: مقابل صبای قم می‌توانستیم از فرصت استفاده کنیم و به یک پیروزی خوب برسیم، اما این اتفاق رخ نداد. به اندازه‌ای که در بازی با صبا موقعیت داشتیم، در طول فصل نداشتیم و از نظر موقعیت‌سازی یکی از بهترین روزهای ما بود. در بازی با سایپا هم چنین اتفاقی برای ما افتاد و باید بگویم ما در این بازی هم تمرکز لازم را نداشتیم. در هفته‌های گذشته علی‌رغم بازی‌های خوبی که انجام دادیم، اما نداشتن تمرکز باعث شده نتایج‌مان به این شکل شود و نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه این تیم از نظر فنی بازی خوبی ارائه می‌کند و آیا عدم نتیجه‌گیری فقط به بحث عدم تمرکز بازمی‌گردد، گفت: چیزی که اکنون برای ما در فوتبال اهمیت زیادی دارد، تمرکز و مسائل روانی است. ما در 10بازی گذشته شاید فقط در یک بازی عملکرد ضعیفی داشته‌ایم، اما در تمام بازی‌ها از نظر رفتار تاکتیکی و تکنیکی به حریف غالب بودیم. این مسائل روحی و روانی بوده که باعث شده تمرکز لازم را نداشته باشیم و عدم تمرکز معضل بزرگی برای بازیکنان ما شده است. امیدواریم در بازی‌های باقیمانده این مشکل را حل کنیم.

زاغی‌نژاد درباره اینکه سپاهان تا مرز سقوط به لیگ دسته اول فقط دو بازی (شش امتیاز) فاصله دارد و با این شرایط ممکن است سپاهان سقوط کند، خاطرنشان کرد: نه این‌طور نیست. جایگاه ما خوب نیست و این را باید بپذیریم و تیمی مثل سپاهان نباید چنین جایگاهی داشته باشد، اما قطعاً این اتفاقات تلخ هم برای ما رخ نمی‌دهد. ما تا اینجای فصل شانس‌های زیادی را از دست داده‌ایم که در 90 درصد بازی‌ها باید برنده می‌شدیم، اما نشد. حالا تمهیداتی اندیشیده‌ایم که در بازی‌های بعدی چنین اتفاقاتی رخ ندهد.