کی روش و کادر فنی تیم ملی چند بازی اخیر این تیم را از نزدیک و از طریق ویدئو دیده اند و گفته می شود 5 بازیکن این تیم برای لیست انبوه تیم ملی گزینش شده اند و احتمالا برای اردوی جدید یکی دو بازیکن از این تیم دعوت خواهند شد.

 

پیش تر به دفعات گفته شد کی روش لیگ برتر را نمی بیند و تنها دست به دعوت از یک سری از بازیکنان خاص می زند و بیشتر حسابش روی بازیکنان ایرانی خارج از کشور است در حالی که جام جهانی جای با تجربه ها بود و چاره ای جزء این نبود که کی روش روی امتحان پس داده حساب باز کند. اما بعد از جام جهانی کی روش با دعوت از بازیکنان تیم های شهرستانی نشان داد سیاست خود را تغییر داده و بازی های لیگ برتر را به دقت می بیند تا با توجه به فرصت خوبی که در اختیار دارد تیم جدیدی بسازد. هر چند که او پیشتر هم لیگ برتر را می دید اما همان طور که اشاره شد نمی توانست به بازیکنان بی تجربه در جام جهانی بازی دهد. دیدید که به همین بهانه سردار آزمون هم خط خورد. مهاجمی که هم اکنون چشم چراغ کی روش در نوک خط حمله تیم ملی است.

 

شاید بد نیست بدانید کی روش از درخشش این فصل استقلال خوزستان که با عده ای از جوانان کم و نام ونشان به دست آمده خوشحال است چرا که معتقد است چنین تیم هایی همیشه مهره های جدید به تیم ملی معرفی خواهند کرد.

 

دستاورد امروز استقلال خوزستان حاصل تلاش عبدا... ویسی و کادر فنی اش در بستن یک تیم خوب در ابتدای فصل بوده و بیشتر جوانانی که پپ وطنی آنها را در استقلال خوزستان جمع کرده بازیکنانی بودند که فصل گذشته در لیگ یک بازی می کردند. به نوعی می شود گفت پپ وطنی با معرفی این جوانان که چندتایی را در اردوی جدید تیم ملی خواهیم دید دین خود را به فوتبال ملی ادا کرده است.

 

تیم او در حالی مدعی قهرمانی در لیگ برتر است که دستمزدش کمتر از 6 میلیارد تومان است.