استقلال با خوش شانسی امتیاز گرفته است

حسین بادامکی در خصوص آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار با استقلال تهران، عنوان کرد: بازیکنان تیم ما از نظر تاکتیکی به بلوغ فکری رسیده‌اند و تبدیل به یک تیم سختکوش و منسجم شده‌ایم.

وی ادامه داد: پدیده نسبت به نیم‌فصل اول با تجربه‌تر شده و در خط دفاع‌ نیز سخت‌گیرتر شده‌ایم، همین عامل باعث شده در نیم‌فصل دوم یکی از بهترین تیم‌های لیگ باشیم. امیدوارم در بازی با استقلال هم به این روند ادامه دهیم.

کاپیتان پدیده با تأکید بر اینکه اشتباهات فردی در تیمش کمتر شده است، یادآور شد: متأسفانه در چند بازی به خاطر اشتباهات فردی امتیازات زیادی را از دست دادیم، اما تقویت خط دفاع و شرکت بیشتر بازیکنان در کارهای دفاعی شرایط را تغییر داده است. تیم‌مان در کل باتجربه‌تر از قبل شده و به دنبال این هستیم که شرایط‌مان در جدول رقا‌بت‌ها بهبود پیدا کند.

بادامکی با اشاره به رویارویی تیمش با صدرنشین لیگ‌ برتر گفت: طبیعی است که همه ما برای این بازی انگیزه بالایی داشته باشیم. استقلال تیم خوب و پر مهره‌ای است، اما تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد. در بازی رفت به مراتب بهتر از استقلالی‌ها بازی کردیم و بدشانس بودیم که بازی مساوی شد. برای این بازی هم باید خیلی منطقی و باهوش عمل کنیم تا مقابل استقلال غافلگیر نشویم. حریف‌مان نشان داده که تیم فرصت‌طلبی است و قدر تک موقعیت‌های خود را می‌داند.

کاپیتان پدیده با بیان اینکه استقلال در خط حمله تیم زهرداری است، عنوان کرد: اگر قرار باشد خسرو حیدری در این بازی به میدان برود باید مراقب ارسال‌های خطرناک این بازیکن باشیم. در غیر این صورت آنها عمق خط دفاع ما را نشانه خواهند رفت. در مهار مهاجمان زهردار استقلال هم باید نهایت دقت را داشته باشیم. شکست استقلال دور از دسترس نیست و سه امتیاز این بازی می‌تواند ما را به تیم‌های بالای جدول بسیار نزدیک کند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال از دیگر تیم‌های مدعی خوش‌شانس‌تر است، تصریح کرد: در اینکه استقلال در این فصل از جمله تیم‌های خوش‌شانس لیگ بوده شکی نیست. استقلالی‌ها واقعاً در برخی بازی‌ها خوش‌شانس بودند که امتیاز گرفتند. امیدوارم در بازی مقابل ما این خوش‌شانسی به کمک‌شان نیاید.

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به این پرسش که آیا به پرسپولیسی‌ها قول می‌دهد با توقف استقلال آنها را خوشحال خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این قول را به همه طرفداران خودمان و پرسپولیس می‌دهم که نهایت تلاش‌مان را برای توقف استقلال به کار می‌گیریم. متأسفانه چند بازیکن اصلی‌مان را به دلیل مصدومیت و محرومیت در این بازی در اختیار نداریم و اگر آنها بودند در شرایط بسیار بهتری مقابل استقلال به میدان می‌رفتیم. با این حال برای کسب نتیجه خوب تلاش می‌کنیم.

کاپیتان پدیده در پایان با اشاره به مشکلات مالی تیمش گفت: مسئولان باشگاه پدیده واقعاً دست تنها هستند و مسئولان استان کمکی به آنها نمی‌کنند. امیدوارم تا قبل از عید بخشی از مبالغ قراردادهای بازیکنان پرداخت شود تا با روحیه خوب به تعطیلات برویم.