کمالوند: خدا همه دیوانه‌ها را شفا بدهد!

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران اظهار داشت: جا دارد قبل از هر چیز ایام فاطمیه را تسلیت بگویم، ما بازی دشواری داریم چون تیم نفت یک تیم بسیار خوب، یکدست و هماهنگ است و با وجود اینکه چند هفته‌ای است که نتیجه نگرفته، اما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

وی افزود: آنها تیم خوبی هستند و ما توجهی به جایگاه آنها نداریم، گسترش فولاد هم تیم خوبی است که هدفمند بازی می کند و ان‌شاالله فردا با پیروزی از زمین بیرون می‌آید. آنچه که مشخص است این است که در آخرین بازی سال جاری با برد از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم گسترش فولاد در ادامه نشست خبری در مورد اینکه آیا تا به الان این تیم به اهداف خود رسیده است، گفت: هدفگذاری گسترش امسال رتبه تک رقمی تا الان به آن رسیده‌ایم و حتی چند قدم هم جلوتر هستیم و اگر در بازی‌های باقی مانده روندمان حفظ شود، حتی شانس کسب سهمیه هم داریم. ضمن اینکه مجموعه عوامل باشگاه از نتایج راضی هستند و بنده هم به عنوان سرمربی از بچه هایم راضی هستم. آن برنامه‌ای که می‌خواستیم تا الان به آن دست پیدا کرده‌ایم.

کمالوند در مورد حواشی پیش آمده بعد از بازی گسترش و استقلال اهواز که منجر به ارائه گزارش از سوی ناظر به کمیته صیانت سازمان لیگ شده است، گفت: اینجا باید استعانت ببریم به کلام خدا و آیه شریفه یا من اسمه دوا و ذکره شفاء. ان‌شاالله خدا همه دیوانه‌ها و مریض‌ها را شفا داده و به راه راست هدایت کند. سالیان سال است که آقایان مریض هستند و ان‌شاالله خدا آنها را شفا بدهد.

وی در پایان در مورد غایبان تیمش گفت: نصرتی در این بازی محروم و اکرامی برای دیدار فردا مصدوم هستند.