گل‌محمدی: دیدار با سایپا فینال کوچک است

گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد: بازی با سایپا مهم‌ترین بازی فصل ماست و با توجه به اینکه این تیمی یک از رقبای ما در جدول است بازی فردا یک فینال کوچک خواهد بود. سایپا بازیکنان تکنیکی در خط حمله دارد و از نظم تیمی خوبی برخوردار است. سایپا می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی یا حداقل گرفتن سهمیه آسیا باشد. ذوب آهن نیز با توجه به بازی هفته قبل مقابل نفت، از شرایط روحی برای بازی فردا برخوردار است ولی با توجه به اینکه فاصله بازی با نفت بسیار کم بود، نگران خستگی بازیکنان هستم و به همین دلیل احتمالا تیم ذوب آهن با چند تغییر در ترکیب فردا به میدان خواهد رفت و باید تمام تمرکز و تلاش‌مان را برای گرفتن سه امتیاز داشته باشیم که با روحیه بالا به مصاف بنیادکار ازبکستان برویم.

 

وی در رابطه با اینکه تا به حال رشید مظاهری 4 کارت زرد به خاطر اتلاف وقت گرفته و آیا این به نظر شما برای یک دروازه‌بان زیاد نیست گفت: همیشه تاکید کرده‌ام که حق نداریم با تمارض وقت بازی را تلف کنیم و رشید هم باید تمرکز بیشتری برای نگرفتن کارت زرد داشته باشد و 4 کارت زرد برای یک دروازه‌بان بسیار زیاد است.

 

گل‌محمدی در رابطه با وضعیت اقتصادی باشگاه ذوب آهن افزود: برنامه‌ای به باشگاه برای استراحت و تغذیه بهتر دادیم که به خاطر مشکلات مالی باشگاه نتوانست تجهیزات و امکانات لازم را برای بیشتر بازی گرفتن از بازیکنان‌مان در اختیار ما بگذارد. ما تا به حال 35 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم و سعید آذری دیروز در تمرین با دادن این که تا هفته دیگر 15 درصد دیگر را نیز دریافت خواهیم کرد خبر خوبی داد ولی باید بگویم به خاطر این مشکلات نگران نیستیم و به کارخانه و باشگاه اعتماد داریم. باید از آذری به خاطر پیگیری زیادی که برای دریافت مطالبات ما انجام داد تشکر کنم.

 

وی در رابطه با تمدید قرارداد خودش در دو فصل آینده با ذوب آهن گفت: پیشنهادی برای بعد از سال آینده نیامده است ولی بودن در ذوب آهن برای هر مربی آرزوست و مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم. من مربی خوشبختی هستم که در این باشگاه مشغول است و همیشه بودن با این باشگاه و بازیکنان برای من افتخار بوده است. ما دو سال خوب را پشت سر گذاشتیم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی بهتر موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

 

سرمربی ذوب آهن همچنین درباره بازی بعدی تیمش در لیگ قهرمانان با بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: بنیادکار تیم خوبی است و در مقابل النصر بازی خوبی انجام داد و می‌توانست برنده باشد. 4 بازیکن خارجی خوب دارد و بازی کردن مقابل این تیم در تاشکند مقابل تماشاگران بسیارشان کار را برای ما مشکل می‌کند ولی تیم ما انگیزه زیادی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دارد.