قلعه نویی: محرومیت تماشاگران تبریزی تنبیه فوتبال است

امیر قلعه نویی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در هتل پارس تبریز اظهار داشت: نبود تماشاگران در بازی فردا روی عملکرد ما تاثیر می گذارد و محرومیت آنها از حضور در ورزشگاه کار اشتباهی است.

وی سپس با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان همیشه نماد غرور بودند و محروم کردن آنها کار خوبی نیست، افزود: من نمی دانم که چرا تماشاگران تیم ما محروم شده اند.

قلعه نویی سپس با اشاره به برگزاری یک ساعت زودتر بازی فردا گفت: تیم فولاد از ما خواست تا یک ساعت بازی زودتر برگزار شود و ما نیز قبول کردیم چراکه بازی جوانمردانه همیشه در اولویت است و پیروزی و شکست تمام می شود ولی دوستی ها و جوانمردی ها باقیست.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه بازی فردا سخت است، ادامه داد: بازیکنان ما خسته هستند چراکه چند بازی مهم را انجام داده اند و از طرفی تیم خوب فولاد به شرایط آرمانی بازگشته است.

وی در خصوص تیم حریف گفت: فولاد خوزستان تیم خیلی خوبی است که بازیکنان جوان و آماده ای دارد و بهترین نقطه قوت این تیم نیز سرمربی آنها است.

قلعه نویی با اشاره به اینکه وضعیت تیمش در مسابقات آسیایی و احتمال صعود از این گروه گفت: اگر همه بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و تماشاگران دست به دست هم دهند و همدل باشند موفقیت به دست می آید و فکر می کنم باید حداقل چهار امتیاز دیگر کسب کنیم تا شرایط صعود هموار شود.