مشکلات پرسپولیس و برانکو برای رویارویی با دایی

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (جمعه) در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال صبا می‌رود. با توجه به این‌که پرسپولیس از 5 بازی اخیر خود تنها 7 امتیاز کسب کرده، این دیدار خارج از خانه برای برانکو بسیار حیاتی محسوب می‌شود.

اختلاف پرسپولس با صدر جدول به 6 امتیاز افزایش پیدا کرده و غیبت دو مهره کلیدی برانکو هم به دردسرهای او پیش از بازی با شاگردان علی دایی اضافه کرده است.

محسن بنگر، مدافع وسط پرسپولیس که در غیاب علیرضا نورمحمدی، کاپیتان این تیم محسوب می‌شود و رامین رضاییان، مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان که در دیدار مقابل تراکتورسازی گلزنی هم کرد، از حضور در دیدار این هفته محروم هستند.

از سوی دیگر حضور میلاد کمندانی که در این فصل ذخیره مطمئنی نشان داده و کمال کامیابی‌نیا، هافبک اصلی برانکو، در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

امید عالیشاه در تمرین پرسپولیس مصدوم شد و هر چند گفته می‌شود به بازی با صبا خواهد رسید اما مطمئنا نمی‌تواند با آمادگی کامل به میدان برود.

این مشکلات در روزهای که تیم تحت هدایت برانکو سخت گل می‌زند و راحت گل می‌خورد می‌تواند به پرسپولیس در دیدار با شاگردان علی دایی ضربه بزند.