حاشیه ای که حنیف برای استقلال درست کرد

حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، علیرضا رمضانی و یعقوب کریمی از لیست 18 نفره استقلال برای دیدار مقابل پدیده خط خوردند تا سایر بازیکنان برای برپایی اردو راهی هتل آکادمی شوند.

 

حیدری که با مصدومیت روبرو است، پس از خط خوردن از لیست آبی ها مقابل پدیده از پرویز مظلومی تشکر کرد چرا که بازی او در این شرایط ریسک خواهد بود.

 

اما مظلومی در شرایطی روی نام حنیف عمران زاده خط قرمز کشید که کمتر کسی انتظار این تصمیم را در آستانه بازی با پدیده داشت.

 

عمران زاده به دلایل غیرفنی و انضباطی از ترکیب آبی پوشان خارج شد. ظاهرا یک هفته غیبت به دلیل محرومیت کار دست عمران زاده داد تا مظلومی در آستانه بازی با پدیده مشهد این بازیکن باتجربه را خط بزند.

 

این بازیکن همچنین در تمرین دو روز قبل استقلال لباس تمرینش را به همراه نبرده بود و همین مساله اعتراض مظلومی را به همراه داشت.

 

ضمن اینکه درخشش زوج هرایر مگویان و امین حاج محمدی در بازی اخیراستقلال برابر راه آهن یزدان هم باعث شد که مظلومی اعتماد بیشتری به این دو پیدا کند و این موضوع در خط خوردن حنیف بی تاثیر نبوده است.

 

جالب آنکه وقتی عمران زاده متوجه خط خوردن خود از لیست 18 نفره شد با ناراحتی و غرولند محل تمرین تیمش را ترک کرد. البته سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال توانست با صحبت های خود تا حدودی عمران زاده را آرام کند اما عصبانیت از چهره این بازیکن هویدا بود.