تیم‌هایی مثل صبای قم، سپاهان، گسترش فولاد، پرسپولیس، پدیده مشهد، تراکتورسازی، فولاد خوزستان و... قبل و بعد از این تعطیلی‌ها نتایج متفاوتی گرفتند و در حقیقت بیشتر از تعویض مربیان، بازیکنان و حتی مدیران، این تعطیلی‌ها بودند که به لیگ پانزدهم شوک وارد کردند و تیم‌ها نتایج متفاوتی به دست آوردند و حالا شاهد آخرین شوک به لیگ برتر هستیم.

 

بعداز برگزاری هفته بیست و سوم رقابت‌ها و با آغاز تمرینات تیم ملی بازهم شاهد تعطیلی بیست روزه در این رقابت‌ها هستیم و این در حالی است که برخی تیم‌ها تازه به روند خوبی دست پیدا کرده بودند و نتایج آنها رو به بهبود بود و حالا مشخص نیست که بتوانند بعداز تعطیلات دوباره به این روند ادامه دهند.

 

این تعطیلات دوازده فروردین به پایان خواهد رسید و دوباره بازی‌ها شروع می‌شود، با این تفاوت که این‌بار شروعی خواهد بود که با پایان یافتن لیگ برتر به پایان خواهد رسید. آخرین شوک به لیگ برتر! البته تفاوت فاحشی هم با تعطیلات گذشته خواهد داشت، این‌بار تیم‌ها فرصت بازیابی نخواهند داشت و فقط 7 هفته می‌توانند به میدان بروند که سه هفته از این بازی‌ها، به طور همزمان برگزار می‌شود و تیم‌ها فرصت چندانی برای جبران ناکامی احتمالی نخواهند داشت.

 

تیم‌هایی مثل پرسپولیس، تراکتورسازی و پدیده که روند متفاوتی را نسبت به گذشته در پیش گرفته بودند، قطعاً بیشترین ترس را از این تعطیلات خواهند داشت و برخی تیم‌های دیگر مثل ذوب‌آهن هم تلاش خواهند کرد روند متفاوتی را نسبت به هفته‌های گذشته داشته باشند و با تغییراتی لیگ برتر را در آخرین راند استارت بزنند.