با برانکو توافق کرده‌ایم بقیه مسائل فرمالیته است

علی‌اکبر طاهری در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد اینکه چرا به تمرین آمده و آیا به خاطر گفت‌وگو در مورد مسائل مالی با بازیکنان به تمرین آمده، گفت:‌برای تبریک سال نو به تمرین آمدم و با بازیکنان خوش و بش کردیم و حرف‌های خوبی بیان شد. دنبال حواشی نباشید. من برای تبریک آمدم و حرف‌های ما هم جز خنده و خوبی و خوشی چیز دیگری نبود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود 90 درصد با برانکو به توافق رسیده است، گفت: برای توافق درصد تعیین نکنید. ما بر سر کلیات با برانکو توافق کرده‌ایم و بقیه مسائل فرمالیته است و مسائل رسمی باید در جلسات رسمی مطرح شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه قرارداد طارمی و رضاییان تمدید می‌شود یا خیر،‌گفت: یکسری الزامات بر اساس قوانین لیگ داریم. اینکه باید 18 بازیکن زیر 23 سال داشته باشیم و برخی از بازیکنان هم قراردادشان تمام می‌شود. تمام این مسائل را باید در سال جدید بررسی کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید.

طاهری در مورد اینکه گفته می شود نیمکت‌نشینی طارمی به خاطر تمدید نکردن قراردادش بوده، گفت: اصلا این مسئله صحت ندارد. خواهش می‌کنم به حواشی نپردازید و شب عید دل هواداران ما را مشوش نکنید. بهتر است که به هواداران خبر خوش بدهید.

وی در مورد اینکه خبر خوش به هواداران چیست، گفت: اینکه تیم پرسپولیس منسجم و یکدست برای کسب جام قهرمانی به پیش می‌رود.

طاهری در  مورد وضعیت ورزشگاه شهید کاظمی گفت: با تعامل به دنبال راه‌اندازی این ورزشگاه هستیم در حال حاضر این ورزشگاه قابل بهره‌برداری نیست اما باید شرایط را به گونه‌ای درست کنیم که از آن بهره‌برداری کنیم.