تلخ و شیرین فوتبال ایران در سال ۹۴ از زبان کفاشیان

 علی کفاشیان در مورد شرایط فوتبال ایران در سال 94 اظهار داشت: سال 94 از لحاظ عملکردی سال خوبی برای فدراسیون فوتبال بود که از جمله این موفقیت‌ها جوانگرایی خوب تیم ملی، قهرمانی رده‌های باشگاهی و ملی فوتسال آقایان و از همه مهمتر قهرمانی بانوان فوتسال ایران در آسیا را می‌توان نام برد.

وی ادامه داد: اما بزرگترین کاری که می‌خواستیم در سال 94 انجام دهیم و البته محقق نشد، موضوع روشن شدن حق پخش تلویزیونی بود که در نهایت هم راه به جایی نبردیم و زورمان به صداوسیما نرسید.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با توجه به اینکه بودجه فدراسیون فوتبال در سال 94 نسبت به دیگر فدراسیون‌ها کم بود، اما موفق شدیم از پس هزینه‌های خود بربیاییم و مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشیم.

کفاشیان با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال گفت: کی‌روش در سال 94 یک جوانگرایی خوبی را در تیم ملی ایجاد و چهره‌های جدیدی را کشف کرد که می‌توانند آینده فوتبال ایران را تضمین کنند.

وی در پایان در خصوص محل تمرین تیم ملی عنوان کرد: ما همه تلاش‌مان را به کار می‌بندیم که تیم ملی در انجام تمرینات دغدغه نداشته باشد و امکانات و شرایط لازم را برای ملی‌پوشان فراهم کنیم.