شاگردان برانکو 4 گل خوردند/زنگ خطر به صدا درآمد
تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در چارچوب دیداری دوستانه مقابل تیم العروبیه عمان قرار گرفت و در نهایت هم با نتیجه پر گل 6 بر 4 حریف خود را شکست داد.

زدن 6 گل آن هم در شرایطی که مهدی طارمی در ترکیب پرسپولیس حضور نداشته می‌تواند پیام خوبی برای برانکو و پرسپولیسی‌ها داشته باشد، پیامی با این مظمون که پرسپولیس به طارمی وابسته نیست. درخشش علی علیپور و گلزنی بنسون و احمدزاده شاید به نوعی خیال برانکو را برای ادامه فصل و حتی فصل آینده راحت کرده است.

حالا دیگر برانکو می‌تواند به فکر فروش طارمی به تیمی خارجی باشد چون دیگر مهاجمان پرسپولیس این روزها حال خوبی دارند.

اما مسئله مهم بازی پرسپولیس و العروبیه، 4 گلی است که شاگردان برانکو دریافت کرده‌اند. پرسپولیس به همان اندازه که در فصل جاری خط آتش قدرتمندی داشته در خط دفاع تیمی شکننده، ضعیف و غیرقابل اعتماد بوده است.

سوشا مکانی به عنوان درواز‌ه‌بان اصلی پرسپولیس در فصل جاری به هیچ عنوان عملکرد قابل دفاعی نداشته، از طرف دیگر لوبانوف هم آن دروازه‌بان رویایی برانکو نبود تا قفس توری به پاشنه آشیل پرسپولیس تبدیل شود.

تزلزل مدافعان پرسپولیس هم که اظهر من‌الشمس بوده، بنگر، نورمحمدی، ماریچ، اومانیا، حاتمی و رضاییان به هیچ عنوان نتوانستند در این فصل مدافعی مطمئن باشند و فقط محمد انصاری کمی بهتر از بقیه بوده.

پرسپولیس مقابل حریف گم نام عمانی در شرایطی 4 گل دریافت کرد که مکانی، حاتمی، انصاری، اومانیا و ماریچ را به عنوان عناصر دفاعی در ترکیب اصلی خود می‌دید. ترکیبی تقریبا جدید با حضور حاتمی. البته عدم حضور رامین رضاییان و کمال کامیابی‌نیا می‌تواند در دریافت این 4 گل تأثیر داشته باشد.

در مجموع پرسپولیس برای اینکه بتواند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کند به همان اندازه که به خط حمله قدرتمندی نیاز دارد به همان اندازه هم خط دفاعی قابل اعتماد می‌خواهد.

4 گلی که پرسپولیس از حریف عمانی دریافت کرد زنگ خطری بود برای برانکو که به سرعت با همین بضاعت به فکر ترمیم خط دفاع تیمش باشد.