قلعه‌نویی: عربستان در AFC تصمیم‌گیرنده است

امیر قلعه‌نویی پس از بازی برابر سایپا ضمن تبریک عید نوروز، ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و پیروزی‌های سه تیم آذربایجان شرقی در لیگ برتر و لیگ یک به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او اظهار با اشاره به پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا اظهار کرد: از نتیجه رضایت دارم ولی از فرصت‌هایی که از دست می‌دهیم ناراحت هستم. با اینکه حریفمان اصلا به دروازه ما نزدیک نشد ولی ما باید روی حملاتمان برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشیم تا مقابل تیم‌های بزرگ چنین کارهایی انجام ندهیم چون در اینصورت قطعا به مشکل می‌خوریم؛ به ویژه اینکه هفته آینده فینالی حساس با ذوب‌آهن خواهیم داشت.

قلعه‌نویی اضافه کرد: خوشبختانه سیر صعودی خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم و باید از مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و شاگردانم تشکر کنم چون از نظر پرداخت قراردادها جزء سه، چهار تیم اول ایران بودیم و همه تیم بدون دغدغه مالی به کارشان ادامه دادند.

سرمربی تراکتورسازی ضمن تمجید از خط میانی و دفاعی تیمش برابر عدم ایجاد فرصت به بازیکنان سایپا گفت: سایپا در تمام مسابقات 7-6 فرصت ایجاد می‌کند ولی مقابل ما این اتفاق نیفتاد و دروازه‌بانمان چند توپ روی هوا جمع کرد.

او با ابراز امیدواری برای پیروزی در بازی روز چهارشنبه هفته آینده برابر پاختاکور ازبکستان عنوان کرد: اینکه بازی ما و تیم‌های عربستانی به کشور دیگری انتقال یافت نشان از عدم وجود استقلال در تصمیماتAFC  است و مشخص کرد عربستان این تصمیمات را می‌گیرد. بزرگان ورزش به ما گفتند خارج از ایران بازی کنیم و به این خاطر قبول کردیم ولی باید بدانند ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا است و تیم‌های ملی عراق و افغانستان بازی‌هایشان را در ایران برگزار می‌کنند. AFC با این کار نشان داد استقلال ندارد.