محمدرضا خلعتبری در مورد حواشی که روز گذشته در دیدار تیمش مقابل ملوان بر روی سکوها رخ داد و منجر به درگیری وی با برخی تماشاگران شد، گفت: اولا که مورد خاصی نبود، ضمن اینکه تماشاگران نبودند و فقط یک نفر بود که مدام توهین می‌کرد. متأسفانه پس از گلی که خوردیم، این تماشاگر به بازیکنان فحاشی می‌کرد و حتی به خود من نیز توهین می‌کرد که از او پرسدیم چرا این کار را انجام می‌دهی و به او یادآور شدم که دیگر بازیکن در زمین چه کاری باید انجام دهد، چون آنها واقعا تمام تلاش خود را می‌کنند، اما متأسفانه نتیجه لازم به دست نمی‌آید.

وی ادامه داد: در هر صورت این تماشاگر هیچ رقم زیر بار نمی‌رفت و مشکلاتی به وجود آمد که درنهایت حل و فصل شد.

خلعتبری در مورد عدم حضورش در لیست 18 نفره تیم سپاهان برای دیدار با ملوان، گفت: یک مقدار مشکل داشتم، از ناحیه کمر مصدوم بودم و حتی روز قبل هم تمرین نکرده بودم و همین موضوع باعث شد تا نتوانم در لیست 18 نفره حضور داشته باشم.

مهاجم سپاهان یادآور شد: البته درخصوص اتفاقات دیروز در پایان بازی، با اینکه ناراحت بودم، برای دلجویی و معذرت‌خواهی به سمت بنده آمدند و هرچند که من به آنها حق می‌دهم، اما در هر صورت توهین به بازیکنان کار درستی نیست و من این موضوع را به هیچ وجه نمی‌پسندم.

خلعتبری یادآور شد: همه می‌دانند که سرم را برای تیم می‌دهم و با تمام وجود برای سپاهان بازی می‌کنم و متأسفم یک سری شایعات دروغ پس از این بازی منتشر شده تا توجیه کار و عملکرد برخی‌ها باشد. هواداران، همه می‌دانند که ما چه شرایطی داریم و همه تیم‌ها روزهای خوب و بد دارند.

وی افزود: بنده در هر شرایطی برای هواداران تیمم احترام قائل هستم و علاقه خاصی به هواداران واقعی سپاهان دارم، چون آنها هستند که تحت هر شرایطی تیم را تشویق کرده و در سختی‌ها هم پشت ما هستند. در هر صورت آنها هوادار هستند و ناراحت سپاهان و ما هم به آنها حق می‌دهیم.

مهاجم سپاهان گفت: شاید لیگ امسال برای ما به پایان رسیده باشد، اما هنوز در آسیا فرصت برای جبران داریم، هرچند که با این شرایط کار برای ما سخت است و خودمان هم از این موضوع بسیار ناراحت هستیم، امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که در ازبکستان هر 3 امتیاز را بگیریم تا در آسیا همچنان امید داشته باشیم.