پرسپولیس – سیاه جامگان با حضور تماشاگر!

تا ساعاتی دیگر طاهری با حضور در جلسه با اعضای کمیته استیناف از حق و حقوق باشگاه پرسپولیس دفاع خواهد کرد. البته بعد از صدور رای توسط کمیته انضباطی که پرسپولیس باید دیدار با سیاه جامگان را بدون حضور تماشاگر برگزار کند این باشگاه لایحه دفاعی خود را تقدیم کمیته انضباطی کرد تا به همراه پرونده در اختیار کمیته استیناف قرار گیرد.

 

از آنجایی که این دیدار در هفته بیست و چهارم برگزار می شود و کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برنامه هایی را برای گرامیداشت یاد و خاطره کاپیتان فقید این باشگاه (مرحوم هادی نوروزی) در نظر گرفته احتمال می رود کمیته استیناف رای به بخشش هواداران تیم پرسپولیس دهد.

 

اگر کمیته استیناف رای به بخشش هواداران تیم پرسیپولیس ندهد این احتمال وجود دارد به خاطر شرایط ویژه این بازی محرومیت به بازی بعدی منتقل شود یا به مدت معین به حالت تعلیق درآید.

 

صدور چنین رایی را پیش تر از سوی رکن قضایی فدراسون فوتبال دیده بودیم. بعد از اینکه کمیته انضباطی باشگاه نساجی را به برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر محروم کرد فرماندار قائمشهر با ارسال نامه ای به کمیته انضباطی درخواست کرده بود با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اجازه دهد دیدار نساجی با مس کرمان با حضور تماشاگر برگزار شود و محرومیت در بازی بعدی خانگی اعمال گردد که این درخواست مورد قبول قرار گرفت و در نهایت هم اجرایی شد. نساجی دیدار با مس کرمان را با حضور تماشاگر برگزار کرد اما در بازی بعدی خانگی از حضور تماشاگران محروم شد.

 

قطعا یاد و خاطره هادی نوروزی برای اعضای کمیته استیناف هم این قدر عزیز هست که این هفته اجازه دهند تماشاگران یاد و خاطره او را زنده کنند.

 

جلسه کمیته استیناف برای تعیین وضعیت تیم پرسپولیس بعدازظهر امروز برگزار می شود.