در لیگ برتر پانزدهم بارها اخباری مبنی بر وجود اختلاف میان مهدی طارمی و برانکو منتشر شد اما هر دو طرف این موضوع را تکذیب کردند.

با وجود تکذیب سرمربی و مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، نشانه‌هایی وجود دارد که وجود اختلافات عمیق میان این دو را تأیید می‌کند. مصاحبه‌های برانکو و طارمی هم تلویحا ثابت می‌کند رابطه سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس و بهترین گلزن لیگ برتر پانزدهم چندان صمیمانه نیست.

طارمی در حالی که نه مصدوم و نه محروم بود، در  دیدار هفته بیست‌وسوم مقابل صبا روی نیمکت نشست تا برانکو به نوعی بر وجود اختلاف با مهاجم ملی‌پوش تیمش صحه بگذارد. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از ایجاد حاشیه اعلام کردند طارمی کمی بیمار بوده و به همین دلیل در ترکیب اصلی قرار نگرفته است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات نوروزی به جمع ملی‌پوشان اضافه شد و نتوانست تیمش را در اردوی عمان همراهی کند. حالا که بازیکنان ملی‌پوش به تیم‌های باشگاهی خود برگشته‌اند سؤال این‌جاست که رابطه طارمی و برانکو بهتر شده است یا خیر.

این در حالی است که سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در این مدت فرصت نداشته با بازیکن تیمش جلسه بگذارد و اگر هم اختلافی وجود داشته، این مسئله را حل کند.

شایعاتی مبنی بر نیمکت‌نشینی طارمی در دیدار هفته بیست‌وچهارم مقابل سیاه‌جامگان شنیده می‌شود اما از آنجایی که فرشاد احمدزاده به دلیل سه‌اخطاره بودن در این بازی غایب است، بعید به نظر می‌رسد برانکو از طارمی در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکند.

از سوی دیگر طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس نگران کیفیت بازی بهترین گلزن تیم محبوب خود هستند. طارمی در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل هند، نمایش ضعیفی ارائه داد تا جایی که کارلوس کی‌روش در دقیقه 65 بازی، او را از زمین بیرون کشید و در دیدار مقابل عمان هم تنها 10 دقیقه به او فرصت حضور در میدان داد.