تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی مقابل استقلال خوزستان از ساعت 17 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد. آبی‌پوشان که برای دیدار مقابل سپاهان آماده می‌شوند قبل از شروع تمرین امروز جلسه‌ای را برگزار کردند که نزدیک به 30 دقیقه طول کشید.

سرمربی تیم استقلال در این نشست در جلسه خود پیرامون بازی با استقلال خوزستان و دیدار آینده با سپاهان با شاگردانش صحبت کرد و نکته‌ جالب این بود که مهدی رحمتی در این جلسه حضور نداشت و مشغول تمرین اختصاصی بود. فرزاد مجیدی با درخواست پرویز مظلومی به زمین چمن رفت و از رحمتی خواست که به جلسه برود که دروازه‌بان تیم استقلال با ناراحتی و با حالتی اخم‌آلود اعلام کرد که به جلسه نمی‌آید. رحمتی وقتی اصرار فرزاد مجیدی را دید در نهایت با چهره‌ای درهم به نشست آبی‌پوشان رفت و در جلسه پیش از تمرین شرکت کرد.

* هنگامی که جلسه به اتمام رسید بازیکنان استقلال به داخل زمین آمدند که طالب‌لو مشغول صحبت با تراب‌پور بود. در ادامه رحمتی هم به جمع آنها اضافه شد و دو دروازه‌بان استقلال و مربی تیم شان برای دقایقی به صورت طولانی با یکدیگر صحبت می‌کردند. این گفت‌وگو ادامه‌دار بود و حتی تا 10 دقیقه بعد از آغاز تمرین طول کشید و دروازه‌بانان استقلال مشغول صحبت درباره موضوعی بودند.

* جابر انصاری که به دلیل آسیب‌دیدگی دیدار با استقلال خوزستان را از دست داده بود امروز به تمرینات اختصاصی پرداخت و تنها دور زمین دوید.

* محسن کریمی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز تیمش حاضر نبود.

* در حاشیه تمرین امروز پرویز مظلومی وقتی با سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا اینقدر پروازتان تاخیر داشت روبرو شد، خطاب به او گفت دیشب اصلا نخوابیدیم. ساعت 3 به خانه رسیدیم و تا خواب‌مان ببرد 4 صبح شده بود.

* نصرالله عبداللهی در تمرین امروز تیمش حضور داشت و از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی مقابل استقلال خوزستان به میدان رفته بودند بعد از 20 دقیقه تمرین راهی استخر و سونا شده و بقیه بازیکنان در قالب دو گروه زیر نظر اعضای کادر فنی تمرین کردند.

* آرش برهانی که از لیست 18 نفره استقلال برای بازی روز گذشته خط خورده بود در تمرین امروز حاضر بود و در خصوص مسابقه دیروز با هم‌تیمی‌هایش صحبت می‌کرد.

* امین حاج‌محمدی امروز همراه با سایر بازیکنان تیم استقلال تمرین نکرد و تنها با قربانعلی‌پور کار اختصاصی انجام داد.

* هنگامی که بازیکنان ذخیره استقلال مشغول تمرین بودند مهدی رحمتی در لباس تیم سبز در نقش یک مهاجم ظاهر شد و در این بازی درون دروازه نایستاد.

به گزارش فارس تیم فوتبال استقلال فردا تمرین نخواهد داشت و بازیکنان این تیم استراحت خواهند کرد. قرار است آبی‌پوشان چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌های آمادگی‌سازی خود را پیگیری کنند.