امیدوارم در انزلی شاهد اتفاقات غیرمنتظره نباشیم

مصطفی قنبرپور در مورد آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: بعد از اینکه در یک بازی سخت و در نبود هوادارن‌مان و با یک یار کمتر توانستیم تیم سیاه‌جامگان را شکست دهیم، روز دوشنبه ریکاوری کرده و دیروز را نیز به بازیکنان استراحت دادیم تا خستگی را از تن خارج کنند. روز جمعه نیز آخرین تمرین خود را قبل از بازی با ملوان انجام داده و بعد راهی انزلی خواهیم شد.

وی یادآور شد: برای بازی با ملوان علی علیپور و سوشا مکانی را به‌دلیل محرومیت و رضا خالقی‌فر را به‌علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. ضمن اینکه باید وضعیت عالیشاه را در تمرینات بررسی کنیم تا مشخص شود که می‌تواند تیم را در سفر به انزلی همراهی کند یا اینکه به فیزیوتراپی ادامه دهد بهتر است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از تیم ملوان یادآور شد: با حریفی بازی داریم که سال‌هاست در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد و همواره حریف سختی برای پرسپولیس بوده است. بدون اینکه به شرایط ملوان در جدول رقابت‌ها کاری داشته باشیم به مصاف این تیم می‌رویم و خوب می‌دانیم که حریف‌مان با وجود مشکلات زیادی که دارد با انگیزه متفاوتی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. از طرفی ملوان چند بازیکن پرسپولیسی دارد که برای نشان دادن خود به برانکو از انگیزه بالایی برخوردارند. همه این عوامل نشان می‌دهند که بازی بسیار سختی را مقابل این تیم خوب و ریشه‌دار پیش‌رو داریم.

قنبرپور همچنین تصریح کرد: شرایط جدول به خوبی نشان می‌دهد که سه امتیاز بازی با ملوان چقدر برای ما حائز اهمیت است و به این خاطر باید مقابل این تیم بسیار فکورانه بازی کنیم و قدر تک موقعیت‌های خود را بدانیم. فقط امیدوارم در این بازی شاهد اتفاقات غیرمنتظره‌ای نباشیم و بازی در شرایط عادی برگزار شود.

وی در واکنش به در خطر محرومیت بودن شش بازیکن پرسپولیس و احتمال اینکه این نفرات با احتیاط زیادی در انزلی بازی کنند، گفت: اهمیت بازی با ملوان کمتر از دربی نیست و از این‌رو بازیکنان ما نباید به‌دنبال احتیاط باشند تا مبادا دربی را از دست بدهند. طبیعی است که همه بازیکنان دوست دارند در دربی به میدان بروند، اما سه امتیاز دیدار با ملوان شاید حتی بتواند ما را به صدر جدول برساند. قطعاً برانکو بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای این بازی آماده خواهد کرد و نکات لازم را به آنها متذکر خواهد شد.