درشخصیت من نیست برای پرسپولیس کری بخوانم

بهرام افشارزاده  درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم، انتقادات از این تیم و دربی صحبت‌هایی انجام داد.

استقلال مقابل سپاهان به تساوی دست یافت تا در آستانه بازی روز جمعه برابر پرسپولیس، هواداران نگران وضعیت تیم‌شان شوند. چه صحبتی در این باره دارید؟

بازیکنان استقلال نگران بودند اخطار نگیرند تا در دربی حضور داشته باشند. البته آنها تلاش خود را برای شکست سپاهان به کار بردند ولی نتوانستند سه امتیاز را بگیرند. روز جمعه دربی در پیش است و امیدوارم شاهد بازی جوانمردانه‌ای از هر دو تیم باشیم.

انتقادات زیادی از عملکرد استقلال می‌شود. چه واکنشی به این انتقادات دارید؟

چه کار باید بکنم؟ سر تیم را ببُرم؟ در این هفته، من، منصور پورحیدری، نصرالله عبداللهی، عباس کردنوری و ... با پرویز مظلومی حرف زده و حمایت خودمان را اعلام کردیم. در این مقطع ابزاری برنده‌‌تر از تشویق، تشویق و حمایت نخواهیم داشت. رسانه‌ها حق دارند از استقلال انتقاد کنند اما مسئول باشگاه استقلال از من گرفته تا سایر افراد باید حمایت کرده و تیم را سرخُورده نکنیم. من تا آخرین لحظه از کادر فنی حمایت می‌کنم. شما جای من باشید، حمایت نمی‌کنید؟

اما استقلال صدر جدول را از دست داده و در 10 دیدار اخیر تنها دو پیروزی کسب کرده است.

من «اوستا»ی این کار هستم و می‌دانم باید چه کار کنم.

هواداران استقلال روز گذشته برای حمایت از تیم‌شان به ورزشگاه آمده بودند. در آستانه دربی چه صحبتی با آنها دارید؟

از همه تماشاگرانی که روز گذشته به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. جمعه دربی دیگری در پیش است و از هواداران استقلال می‌خواهم که به ورزشگاه بیانید و تیم‌شان را تشویق کنند. همه می‌دانند که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس الگویی برای دیگران و «تابلویی» برای همه هستند و امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم.

به نظرتان استقلال می‌تواند فاتح دربی باشد؟

نمی‌توانم بازی را پیش‌بینی کنم. متاسفانه از طرف من نقل قول کرده‌اند که پرسپولیس را شکست می‌دهیم، در صورتی که در شخصیت من نیست که کُری بخوانم.