علی سامره  در رابطه با سومین تساوی متوالی استقلال در لیگ برتر مقابل سپاهان اظهار داشت:در بازی دیروز نمایش خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد نبودیم. در نیمه اول استقلال کمی بهتر بازی کرد و در نیمه دوم هم سپاهان روی ضدحمله هایی که زد خطرناک ظاهر شد.

وی ادامه داد: حساسیتی که در بالای جدول ایجاد شده و تیم های زیادی مدعی قهرمانی شده اند باعث ایجاد استرس در میان استقلالی ها شده و همین موضوع دیروز موجب شد تا بازی خوبی را از سوی استقلال شاهد نباشیم. به نظر می رسد هدف اول استقلال در هر بازی گل نخوردن است و به همین دلیل آنها محتاط بازی می کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیش بینی اش از دربی پایتخت تصریح کرد: قطعا دوست دارم تیم محبوبم برنده شود اما با توجه به شرایط جدول و حساسیتی که به خاطر هم امتیاز بودن استقلال و پرسپولیس به وجود آمده معتقدم این بازی مساوی خواهد شد. فقط امیدوارم این تساوی با گل های زیاد همراه باشد تا هوادارانی که به ورزشگاه می روند از این بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم امید استقلال با اشاره به شکست شش گله پرسپولیس در دربی امیدها گفت: قطعا تیم بزرگسالان نمی تواند آن نتیجه را تکرار کند اما امیدوارم به هر نحوی که شده برنده از زمین بیاید. با این حال آن دربی هم به دلیل اینکه شش، هفت بازیکن استقلال و همچنین پرسپولیس در تیم بزرگسالان شان هم حضور دارند حساس بود و باعث شد اعتماد به نفس استقلالی ها بالا برود. فکر می کنم دیگر ما به آن سطحی رسیده ایم که برای بردن پرسپولیس نیازی به کری خواندن نیست. ما که در دربی امیدها آن ها را مثل آب خوردن شکست دادیم و انشاالله این هفته برتری تیم بزرگسالان را هم جشن بگیریم.

سامره درباره شانس قهرمانی استقلال بیان داشت: همان طور که گفتم تیم های زیادی از جمله پرسپولیس، استقلال، استقلال خوزستان، نفت، تراکتور و حتی ذوب آهن مدعی قهرمانی هستند و همه چیز به پنج هفته باقیمانده لیگ بستگی دارد. متاسفانه در دو سال اخیر استقلال تا چنین مقطعی از فصل بین تیم های مدعی بوده اما در آخر با رتبه های پنجم یا ششم به کار خود پایان داده است. امیدوارم امسال دیگر این سناریو تکرار نشود و مظلومی بتواند حداقل برای استقلال سهمیه آسیایی بگیرد.

وی در پایان درباره ارتباطش با پرویز مظلومی افزود: همواره گفته ام که مظلومی استاد من است و با او دائما در ارتباط هستم چون نیاز است که به خاطر برنامه تمرینی برخی از بازیکنان رده سنی امید که در تمرین بزرگسالان حضور دارند با او هماهنگ باشم. هر کاری هم از دستم بربیاید برای موفقیت استقلال انجام خواهم داد.