گریه زاری هافبک استقلال از بیرون ماندن از ترکیب دربی

خبر رسیده بود جابر بعد از اینکه می فهمد در ترکیب یازده نفره استقلال نیست! البته بوده بلکه بیرون کشیده شده گریه می کند! بدون اینکه به پرویز مظلومی بابت این تصمیم اعتراضی بکند!

 

جابر انصاری حق داشت گریه کند. شاید او خبر داشته که قرار است یکی از روزهای رویایی پرسپولیس رقم بخورد! گویی او خبر داشت که دروازه استقلال چهار بار باز خواهد شد و در چند صحنه هم مهدی رحمتی منجی دروازه استقلال می شود.

 

نه اینکه حالا بازی پایان یافته چنین دیدگاهی داشته باشیم اما حضور جابر انصاری از ابتدای بازی می توانست کمک بیشتری به استقلال بکند. هافبک های استقلال در ابتدای بازی امید ابراهیمی و محمد رضا خرسند نیا بودند که هر دو هافبک دفاعی هستند و طبیعی بود که نتوانند پاس آخر بدهند. تصمیم کادر فنی استقلال این بود که عادل شیحی پست 10 را بازی کند. عادل شیحی که پیش تر موقعیت های خوب را هدر داده بود در دقایق ابتدایی پرتلاش بود اما خیلی زود مصدوم شد و از ترکیب استقلال بیرون آمد. جابر انصاری زمانی وارد بازی شد که حریف گل زده بود و به دلیل خلق موقعیت های خطرناک فشار زیادی روی استقلالی ها بود و گویی جابر هم با ورود به میدان در این جو قرار گرفت.