عادل شیحی که در آخرین تمرینات استقلال آسیب دید اما سایت باشگاه بلافاصله در خصوص این خبر و احتمال غیبت او موضع گیری تندی داشت به هر شکلی بود در ترکیب 11 نفره این تیم به میدان رفت اما حضور او در زمین زیاد دوامی نداشت چون مصدومیت این اجازه را به او نداد تا پایان به کارش ادامه دهد. تعویض دقیقه 27 عادل با جابر انصاری ثابت کرد که خبر مصدومیتش کاملا صحت داشت و باشگاه بی جهت در قبال آن موضع گیری انجام داده است.

 

در خصوص بازی کردن عادل شیحی اخبار ضد و نقیضی از اردوی استقلال به گوش می رسید تا جایی که گفته شد خود شیحی با علم به شرایطی که پای مصدومش داشت اصلا نمی خواست به میدان برود اما وقتی دید کادر فنی روی حضورش تاکید دارد زیر بار رفت تا همان چند دقیقه کوتاه وضعیت مصدومیت او را وخیم تر کرده و غیبت او را تا چند بازی طولانی تر کند.

 

قرار است امروز وضعیت این بازیکن زیر نظر کادرپزشکی بررسی و پاسخ نهای به کادر فنی ارائه شود اما هیچ بعید نیست اجبار برای حضور این بازیکن در زمین کار دست شیحی داده و او را برای مدتی طولانی از ترکیب دور نگه دارد.موضوعی که خود این بازیکن هم از آن می ترسید و هشدار داده بود که دوست ندارد باز هم با یک مصدومیت طولانی مدت روبرو شود